sobota, 28 lutego 2015

Wiosenne nowości - buty.

Nie wiem jak wy, ale ja już powoli staram się wygonić zimę! Zaopatruję się powoli w bardziej wiosenne ubrania i dodatki. Dzisiaj pokażę wam moje dwie nowe pary butów. 



Pierwsza to lakierowane, błękitne szpilki z Merg.pl. Mają świetny fason, bardzo ładnie wyglądają na nodze. Mimo dosyć wysokiej szpilki, są całkiem wygodne ;) Nie byłabym sobą, gdybym nie sprawiła sobie wygodnych, płaskich butów, do codziennego użytkowania. Tym razem postawiłam na slip-ony, w mój ulubiony deseń. Buty są wykonane z czegoś w rodzaju "futerka". Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła cały dzień przechodzić w którejś z moich nowych par butów! :) :)
Dajcie znać czy wam się podobają! :)


Blue heels - Merg.pl | Leopard slip-on - elilu.pl







23 komentarze:

  1. buty w panterke sa cudowne

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki bezbłędne <3 A trampki niby fajne ale nie wiem czy bym się zdecydowała na to futerko ;) nie mniej jednak czekam jak będą się prezentowały w jakiejś stylizacji :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty, uwielbiam ! Ja w tym miesiącu kupiłam aż 6 par haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty. Zwłaszcza szpile ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki mają piękny kolor i fason . Jestem raczej typem szpilecznym i na płaskim jakoś nie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niech tylko nadejdzie już wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Slip-ony są świetne sama chcę sobie je kupić, ale w kolorze czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie pary bym przygarnęła bardzo chętnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. obie pary przypadły mi do gustu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiaj zaszalałam w tk maxx'ie : ) sneakersy na koturnie Ash, sandały Dune. i białe trampki z ćwiekami na meeeeeeeeeeeeeega wysokiej platformie Jeffrey Campbell <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Panterka to nie mój styl, ale sama kupiłam sobie podobny model, tylko czarny z koronką - model VOLIS z http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/buty.html#1 :) W szpilkach chodzę od czasu do czasu, więc to trochę nie mój styl, ale te wybrane przez Ciebie - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana jak dbasz o cere,takie pytanie z innej beczki;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszczędnie :P do zmywania makijażu i oczyszczania cery używam płynu micelarnego, gdy mam większe problemy z wypryskami stosuję mydło Aleppo 25%. Moje kremy to Ziaja Kuracja naczynkowa krem na dzień oraz Skoncentrowana emulsja na dzień i na noc, a także Natura Siberica krem na dzień do skóry wrażliwej z SPF 20 :) Na noc nakładam mieszankę Ziajowej emulsji i oleju arganowego :)

      Usuń
    2. Masz idealną buźkę,dzięki za odpowiedź :)pozdrawiam!!
      czekam na kolejny post:))

      Usuń
    3. oj nie nie :P daleko mi do idealnej buzi ;) ale, żeby nie świecić wam pryszczami albo wielkimi pajączkami na policzkach, to czasem retuszuję zdjęcia pod tym kątem ;) na YT możesz wszystko zobaczyć :D
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    4. Oj tam i tak jesteś piękna:))

      Usuń
  13. Niebieskie szpilencje nosiłabym. Oj nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie, jaki model jest tych niebieskich szpilek? Bo nie mogę znaleźć ich na stronie merg :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.