czwartek, 26 lutego 2015

Fioletowy sweter, denimowa koszula i skórzane spodnie.

To moja ostatnia porcja zdjęć, które zrobiliśmy, zanim Marcin sobie pojechał ;( mam nadzieję, że dorwę kogoś, kto zechce pomóc mi trochę i sprawić, żeby blogasek nie umarł :D
Dzisiaj mam dla was połączenie grzecznego kołnierzyka i sweterka w pastelowym  kolorze ze skórzanymi rurkami. Mam nadzieję, że się wam spodoba! :) 







 Sweater, pants, necklace, shirt - OASAP | Boots - H&M | Coat - Chicnova | Handbag - superdodatki


20 komentarzy:

  1. świetna pomadka co to za cudeńko ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, sweterek ma cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw. Świetnie dobrane ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiekny kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne spodnie, szukam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i ekstra dodatki !
    Zapraszam na nowy post ! ;)
    http://lifebystyle.blogspot.com/2015/02/something-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie zestawiona stylizacja;)) swietne zdjecia wiec oby Marcin jak najszybciej wrocil zebysmy mogli dalej ogladac tak profesjonalnie zrobione posty pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tow wszystko dobrałaś! Kolor sweterka rewelacyjny i supermodny :-) Bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygladasz. Nie myslalas o polaczeniu tego sweterka z tymi skorzanymi joggersami które kiedyś nam pokazywalas.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super, pięknie Ci w lawendowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, prosta stylizacja, którą można wykorzystać na co dzień. Piękny, lawendowy sweter!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jak można byc tak ładnym ja sie pytam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.