wtorek, 17 lutego 2015

Stylizacja z parką i kaloszami

Trudno uwierzyć, że jeszcze niedawno robiło się ciemno o 15. Możemy cieszyć się coraz dłuższymi dniami, a dzięki temu znajdzie się też więcej czasu na zrobienie zdjęć i pospacerowanie. Nie jest jeszcze tak ciepło, żeby wychodzić w wiosennym płaszczyku, więc ja odziałam się w lekko ocieplaną parkę, duży szalik i kalosze. Chwyciliśmy trochę słońca (i znacznie więcej wiatru), w porcie nad Odrą. Mam nadzieję, że u was też jest tak ładnie, ale jeśli nie, to przesyłam promyki!! :)









Parka - Elite99 | Pants - H&M | Wellies - Merg | Blouse - Gina Tricot | Scarf - OASAP |  Handbag - vintage | Earrings - By Dziubeka


18 komentarzy:

  1. Szal jest bombowy!!
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobną parkę. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. Kurtka piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie lubię kaloszy, nigdy ich nie miałam i nie zapowiada się, że będę mieć :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam kaloszy, ale z drugiej strony przy silnych deszczach czy kałużach bywają niezastąpione. Fajnie, że stały się modne i że czasem moda staje się bardziej praktyczna niż ładna.

      Usuń
    2. akurat uważam, że mamy teraz taki wybór, że bez trudu można znaleźć praktyczne i ładne buty :)

      Usuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz w niej;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie ! kalosze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że mam parkę całkiem fajnych kaloszków :)
    Super się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twój kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo tak pogoda jest piękna :)
    Też cieszę się że dni są dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zafascynowałam się tymi promieniami słońca i zapomniałam napisać że ślicznie wyglądasz :) Właśnie zastanawiam się nad kupnem takich kaloszy z zamkami i jak widzę je w stylizacji u Ciebie to jeszcze bardziej się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi sie szal, lubie krate i myslalam wlasnie aby w tym sezonie rozejrzec sie za czyms podobnym, ale jak na razie nie wyruszylam na łowy :D poza tym kalosze tez super, osobiscie nie posiadam zadnej pary, kreca mnie troche czarne huntery, ale kurcze troche oklepane za bardzo :))

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.