sobota, 7 lutego 2015

Koszula moro

Ubrania o wzorze moro bardzo dobrze wyglądają w połączeniu ze "skórzanymi" fakturami. Swego czasu, ten deseń, był bardzo modny (wręcz męcząco modny...), jednak ja nie pozbyłam się swojej koszuli po zakończeniu tej fali wojskowego trendu. Bardzo lubię ten wzór i uwielbiam wymyślać nowe stylizacje ze wspomnianą koszulą (a tak w ogóle, musicie wiedzieć iż jest to łup lumpeksowy, za 6 zł;P). Dzisiaj dobrałam do niej legginsy o efekcie "wet look", ulubione, skórzane botki i szary płaszcz. Look dopełnia czarna, pojemna torebka i ciekawy zegarek, który sama sobie zaprojektowałam, na stronie Snapmade.com - możecie tam zaprojektować także koszulki, poduszki i wiele innych gadżetów ;)









Coat, pants, boots - Milanoo | Shirt - second hand | Handbag - superdodatki | Watch - Snapmade



25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Piękny kolor włosów, wyglądasz zjawiskowo. Poluje teraz na podobny płaszczyk widziałam w Denleyu, jak dostanę zastrzyk pieniędzy to sobie kupię i odwzoruje twoją stylizacje.

      Usuń
  2. W second-handach bardzo często można znaleźć takie perełki za grosze! Cudownie wyglądasz :)

    N A T F O R A R T

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look. Bardzo podoba mi się ten motyw na kimś ale na sobie się w tym jakoś nie czuję .
    Pozdrawiam.

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja stylizacją ale twoje włosy! Też takie chcę :(

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze lubiłam wzór moro <3 Zazdroszczę Ci tej koszuli, jest świetna! ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie! Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Czego na siebie nie założysz, zawsze wyglądasz fenomenalnie :)
    I bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula koszulą, ale zegarka się dopatrzylam fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszula, ja mam swoją lumpeksową kurteczkę moro i też ją uwielbiam; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz, koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ! koszula bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Supwr wyglądasz :) dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :D
    włosy masz cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jej! jaka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, a włosy to masz bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny płaszcz! A jednak bluzka moro nie musi wyglądać jak dla 13letniej dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.