czwartek, 5 lutego 2015

Czarno - czerwona stylizacja z kaloszami

Wreszcie mam swoje pierwsze kalosze :) jak wiecie, najpierw nie mogłam zdecydować się na jeden model, później zamówiłam za duży rozmiar, ale w końcu buty wróciły do mnie z wymiany! Wybrałam te przypominające oficerki, z czerwonymi zamkami. Wyglądają całkiem zgrabnie i są dosyć wygodne, czego się nie spodziewałam ;) (w końcu są z gumy). Ubrałam je dzisiaj do szarej, dzianinowej sukienki z Oasap. Było dosyć zimno więc owinęłam się dużym szalem, a na ręce włożyłam najbardziej urocze rękawiczki świata. Jak możecie zauważyć, są one na sznurku, przewlekanym przez rękawy - czyż to nie rozbrajające? :D Jak wam się podoba taka spacerowa stylówka? Napiszcie! :)














 Coat - Chicnova | Wellies - Merg | Dress, gloves, scarf - OASAP | Handbag - Superdodatki |





22 komentarze:

  1. Szalenie podoba mi się ta stylizacja. Sukienkę i kalosze sama bym przygarnęła do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, kalosze są cudniaste!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Nie wiem od czego zacząć... po pierwsze, szalik<3 Po drugie, te kalosze- genialne!
    Świetna stylizacja! ;) Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. My też lubimy kalosze :)
    Znajdziecie je u Nas ;)
    Zapraszamy!
    http://fanaberie.net/buty/1638-czarne-kalosze-juju.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepadam tak cholernie za tym szalem!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, piękna stylizacja ! Zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja, ale moje serce i tak skradł szal <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny blog ! Świetnie piszesz !
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Zacznij pierwsza i mnie poinformuj <3
    http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, a Ty jesteś boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, kaloszki są świetne, czerwony element bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia masz piękny kolor włosów
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może w końcu przekonam się do kaloszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. great outfit<3
    http://theluckybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przecudowne buty, co prawda ja bym ich nie nałożyła, ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne zdjecia, cudne buty *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.