sobota, 21 marca 2015

Czerwona ramoneska i panterkowe buty


Czerwony zdecydowanie nie jest kolorem, który wiedzie prym w mojej szafie. Poza tą kurtką, mam jeszcze tylko spódnicę i koszulę w szkocką kratę - no ale nie jest to 100% czerwień. Na ten odważny krok, jakim był zakup tej ramoneski, namówiła mnie Kamila :) bardzo jestem jej za to wdzięczna, bo czuję się w niej świetnie! Mam dużo szarych, białych i czarnych ubrań, myślę, że okrycie wierzchnie w takim intensywnym kolorze nieco ożywi moją garderobę. Dzisiejsza stylizacja to także wynik narady z Kamilą ;P Myślę, że jutro coś wam ciekawego pokażemy ;) liczę na wasze opinie! alee... to dopiero jutro ;)






Jacket - Oasap | Pants - H&M | Top - New Yorker | Shoes - elilu | Handbag - vintage | Necklace - Zara via MYA Outlet

27 komentarzy:

  1. Ta czerwona ramoneska to strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz prześlicznie :) Świeżo, radośnie i z pazurem. Czerwień to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja uwielbiam takie buty
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym te buty nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz,ten kolor do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w takiej fryzurce ;)

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne buciki <3 Poluje na tego typu buciki, ale z wężową skórką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie kochana :) Ta fryzura jest świetna!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale podoba mi się Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. raczej zawsze uważam, że połączenie rudych włosów i czerwieni to słabe połączenie, ale właśnie znalazłam wyjątek dla tej mojej "reguły" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci w tej fryzurce, zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look, ramoneska jest genialna ma cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamila z newlifewithfashion skopiowała Twoją stylizację!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak na poważnie? :D nie możesz przeczytać posta?
      https://www.facebook.com/lubieczern/photos/a.156129511145918.35717.155987384493464/794873340604862/?l=bcd341920b

      Usuń
  14. Ile centymetrów masz w kucyku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiesz, że dawno nie mierzyłam :) ale ok 10-11 :)

      Usuń
  15. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor! Świetny koczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, <3
    I zapraszam na mojego nowego bloga, na którym już za niedługo pierwszy post ;)
    http://flytoyourheartxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.