sobota, 14 marca 2015

Spring essential

Życzyłabym sobie, żeby pogoda łaskawie się już unormowała. Jeszcze tydzień temu było sucho, słonecznie i ciepło, dzisiaj leje i wieje. Mam już ochotę schować ciężkie buciory i ciepłą kurtkę i zacząć nosić lżejsze ciuchy. A propos "lekkości", jak trafnie zauważacie, ostatnio zmniejszyła się nieco moja... objętość, co poskutkowało tym, że kilka moich ubrań już na mnie nie pasuje. Ramoneska to jedna z podstaw mojej garderoby, więc musiałam zaopatrzyć się tej wiosny w nową, w mniejszym rozmiarze. Chętnie będą ją nosiła w połączeniu z dżinsami, rosherunami i cienkimi sweterkami. Czarno - żółty naszyjnik doda trochę koloru szaro - czarnym stylizacjom. Wiosno, przybywaj i pozwól mi się cieszyć nowymi ubraniami :D

















Jacket - Here | Shoes - Nike Rosherun | Necklace - Zara via MYA Outlet | Sweater - Here | Watch - Casio |  Fragrance - Avon Pur Blanca

14 komentarzy:

  1. Super ubrania :) Bardzo podobają mi się buty ,też na takie poluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie, podoba mi się! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie, a zdjęcie to rewelacja! :)

    Zapraszam do mnie:
    www.tuczarniamotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pokazalabys na sobie a nie tak luzem :P robilyscie juz zakupy w schaffashoes? mam maila ze jakies urodzinowe bonusy sie teraz u nich dostaje....

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny sweter mogłam kupić ostatnio w outlecie za 10 zł, ale się głupia zgapiłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo forma zobowiązuje, prawda? ;) obecnie wygladasz swietnie (NAPRAWDE!), chociaz ja od zawsze bylam "fanka" Twojej urody :D nowości widze są, i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten sweterek i buciki choruję już od dłuższego czasu! Świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. love the shoes!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna kurtka, sweter i buty! Przygarnęłabym z chęcią:D

    http://www.justcleo.pl/2015/03/colourful-nails-why-not.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.