wtorek, 17 marca 2015

Wiosenna stylizacja z ramoneską i rosherunami

Wreszcie! Przyszło moje upragnione słońce, niosąc ze sobą 15 stopni ciepła i wyganiając deszcz. Byłam dzisiaj w siódmym niebie, mogąc wyjść z domu w wiosennej kurtce i sportowych butach. Sama byłam zdziwiona jak jest mi wygodnie i lekko na stopach! :D 
Założyłam dzisiaj zestaw, którego jeszcze nie dawno się nieco obawiałam - "skórzaną" kurtkę i spodnie. Myślę, że wygląda to bardzo fajnie, zarówno rockowo jak i casualowo. Mam też na sobie "nowy" sweter - leżał na dnie szafy przez jakieś 3 lata! Uwielbiam takie "darmowe zakupy" :D










Jacket - Milanoo (here) | Pants - Oasap | Shoes - Nike | Sweater - H&M | Necklace - Gift :* | Lipstick - Avon Ultra Colour Bold Fearless Fuchsia


29 komentarzy:

  1. wszytko fajne ale niestety bluzeczka mi się nie podoba

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz cudowne włosy <3
    Super stylizacja .. śliczna ramoneska
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba naszyjnik :) świetny kolor na ustach !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) Ślicznie Ci z różem na ustach !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, te buty są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń

  6. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje ci ten kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam dużo rzeczy, które leżą w szafie nigdy nie noszone, a to zaskoczenie że mam coś nowego jest rewelacyjne <3 Cudowny sweterek *,*

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, ale całość ma w sobie to coś. Włosy fantastyczne!

    Zapraszam na nowy post :
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/targi-beauty-forum-2015-konkurs-o.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie mogę przekonać do tych butów :( ale cała reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna biżuteria, świetnie wygladają te 3 naszyjniki o różnej długości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) To, że Kocham Twoje włosy to już wiadome :) Sweterek/ koszulka jest genialna, do tego ten naszyjnik, świetnie :)
    A co to za szmineczka na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa! Torebka jest genialna! Pomieści A4? Czarny to klasyczny kolor i każdej kobiecie w nim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, ze tak, chociaż nigdy nie próbowałam wetknąć tam bloku ;) :P

      Usuń
  14. ale masz piękne włosy <3 świetny top:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też podczas wiosennego wietrzenia szafy znalazłam kilka "nowych" ciuszków. Jedna bluza nawet jeszcze miała metkę .... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Roshe <3 Ostatnio również zaczełam kombinować z ramoneską,roshe i czarnymi spodniami i moim zdaniem jest super !
    Pozdrawiam.
    :)

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie stylizacje! Nie są zbyt przesadzone i da się tak wyjść na ulicę :D
    Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  18. ehhh takie buty mieć... :D


    http://wglebilasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!Jesteś taka piękna i te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. twoja uroda powala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.