wtorek, 31 marca 2015

Beżowa parka na deszczowy dzień.

Nie wiem jak u was, ale u mnie pogoda jest iście wiosenna! Dzisiaj padał śnieg i deszcz, wczoraj grad, wieje tak, że głowa spada i ogólnie jest uroczo :) Musicie mi zatem wybaczyć ten, jakże stylowy, puch na głowie (i tak nie było źle, jak na tę siłę wiatru, zawsze mogłam zostać łysa!). W takie dni chcę być ubrana w miarę ciepło i w miarę wygodnie. Zdecydowałam się na parkę z kapturem i moje "nowe" erforsy ;) jak śledzicie mnie na fejsie, to wiecie, że wyhaczyłam je w lumpeksie, za całe 30 zł. Dołożyłam kilka plnów do gazików i formaliny i mogę śmiało nosić hajpowe trampki ;) Kupujecie buty w lumpeksach? Może nie wiedzieliście, że można je łatwo odkazić i kilka niewiarygodnych okazji przeszło wam koło nosa? :D No, teraz już będziecie wiedzieli, żeby nie zostawiać perełek, bo można je uratować :) dotyczy to też wszystkich waszych butów, w przypadku zachorowania na grzybicę (a czasem wystarczy, że pójdziecie na basen, albo skorzystacie z prysznica w hotelu, bez klapek...) - odkażenie formaliną to jedyna alternatywa dla wyrzucenia obuwia do śmieci... niestety, cud-preparaty do obuwia nie pomogą!
Dajcie znać, co myslicie o moim dzisiejszym, wygodnym zestawie ;)








 Sweater - Here | Pants - Oasap | Shoes - Nike | Parka - H&M (old) | Handbag - superdodatki | Necklace - By Ilo (here) | Watch - Casio



19 komentarzy:

  1. Wow .. cudowna stylizacja :') ślicznie wyglądasz i te włosy <3
    pozdrawiam ... zapraszam do mnie (/°v°)/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny zegarek <3 Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty świetne!!! Zazdroszczę i jeszcze za tę cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę też takie buty... Ja mam chyba większość butów z lumpa, serio sporo tego by się uzbierało i jeszcze nigdy się niczym nie zaraziłam. Ostatnio kupiłam New Balance. W ogóle sportowe buty można wrzucić do pralki i już wyglądają jak nowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ale pranie nie zabija grzybów :( miałaś szczęście :P

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz, mega kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz niesamowicie!Park chodzą za mną i jakbym mogła to przygarnęłabym wszystkie,a na buty choruję już dłuższy czas aczkolwiek na klasyczną wersję.U mnie to samo z pogodą co i u Ciebie,a dodatkowo była taka burza że moje zwierzęta chciały zwariować ze strachu,w sumie ja też bo burzy boję się bardzo:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bluzki w paseczki :) Ciągle mam problem aby się oprzeć przed ich kupowaniem :) Piękny zestaw, idealny na co dzień :) Buty rewelacyjne kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow gratuluje zakupu w takim razie rzadko zdarzaja sie takie okazje :) calosc bardzo fajna wygodna, na co dzien, tak jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty ! i parka - też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Air Farce są świetne i jeszcze za 30 zł, poszczęściło ci się. Czasami kupuję w lumpeksach, ale jeszcze nigdy nie udało mi się trafić na jakieś ciekawe buty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie cudne włosy *__* śliczny płaszczyk.
    Zapraszam do mnie: olgaostalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak świetnie wyglądasz! :) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie zazdroszczę Ci tych butów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.