czwartek, 2 kwietnia 2015

Klasyczny trencz na sportowo

Jeszcze kilka lat temu chętnie ubierałam się w kolorowe, krzykliwe ubrania. Myślałam, że im bardziej wzorzyste legginsy, albo im dziwniejsze buty mam na sobie, tym jest modniej i lepiej. Bardzo się cieszę, że ostatnio zapanowała moda na tzw. normcore, czyli ubieranie się wygodnie i po prostu - normalnie. Czuję, że w obecnym momencie mojego życia, bardzo dobrze gra ze mną taki styl. Oczywiście lubię go przełamywać wzorami, noszę nawet czasem wymyślne obuwie, wybieram torebki w ciekawej formie, ale nie kombinuję już tak mocno. Czuję się dobrze w prostych stylizacjach, zawierających klasyczne elementy jak ten piękny trencz z Bonprix. Kupiłam go z myślą o okryciu wierzchnim do sukienek, ale myślę, że świetnie też się sprawdza z bluzą, boyfriendami i trampkami :) Co myślicie o takim zestawieniu?





Trench coat - Bonprix (here) | Sweatshirt - Bonprix (here) | Pants - FRS | Shoes - Converse


18 komentarzy:

  1. Prostota i minimalizm zawsze będą mi się podobać ! Super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się trecz, idealnie wpisuje się w stylizacje :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny trencz, idealny do prostych zestawów i do tych eleganckich!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten trencz :) Ślicznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, fajnie, na luzie, trencz jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :) Ja też lubię minimalizm i wygodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszcz idealnie się tutaj sprawdził :) No i kolor trampek :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalnie; i plaszcz i spodnie wspaniale ;) cudownych Swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość świetnie razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylóweczka kochana :) genialne połączenie trenczu ze sportowym lookiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza. Spodnie z dziurami również lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny płaszcz ;) ogólnie wspaniała stylizacja ;)
    + wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.