piątek, 10 kwietnia 2015

Ramoneska i futrzana kamizelka

Zdjęcia były robione kilka dni temu, kiedy jeszcze nie było tak przyjemnie ciepło. Na takie dni, kiedy nie wiemy co na siebie włożyć, żeby nie zamarznąć, ani się nie ugotować, polecam połączenie ramoneski i futerkowej kamizelki. Motocyklowa kurtka to absolutna podstawa mojej garderoby, a kamizelki ze sztucznego futerka wprost uwielbiam! W tym roku, na jesień, zamierzam sobie sprawić jeszcze czarną, może z kapturem. To naprawdę bardzo praktyczny ciuch, polecam każdemu zaopatrzenie się w niego :)

Ps. Z racji tego, że zdjęcia mają już parę dni, na te w nowej fryzurze musicie jeszcze chwilę poczekać! :P ale spokojnie, już mam je na dysku ;)
Ps.2. Przypominam o konkursie, w którym do wygrania paletka cieni Naked Chocolate!! :) Klikajcie w plakat na końcu posta :)










Jacket - Milanoo | Pants - Cropp | Shoes - Adidas | Vest - Mohito | Handbag - Superdodatki

https://www.facebook.com/lubieczern/photos/a.156129511145918.35717.155987384493464/804750042950525/?l=72b0eaed9e

22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, futrzak i buty super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty, bardzo podoba mi się połączenie ramoneski z tym futerkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw ;) najbardziej spodobały mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość super, ale buty najlepsze!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/szara-spodnica-i-biay-zwyky-tshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. futrzana kamizelka świetnie wygląda z tymi butami, zestaw na plus oczywiście, ślicznie wyglądasz :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczę Cię w nowych włoskach! Pokazuj czym prędzej! Mega buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look, jestem zakochana w Twoich butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Futerko świetnie pasuje do tych butów :) Na post z nową fryzurą już się nie mogę doczekać ;)

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. buty <3
    http://scream-of-future.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/scream.of.future

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz super kolor wlosow!
    A kamizelka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka pod ramoneską przykuł moją uwagę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuję, że nie mam takiej kamizelki, bo z pewnością nosiłabym ją jak Ty w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki śliczny zestaw :) uwielbiam te buty i Twoją buźkę :D jak wchodzę do Ciebie na bloga to czuję jakbym wpadła na kawkę do koleżanki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz! Piękne są te Twoje buty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. masz rewelacyjną buzię do portretów, pozdrawiam :*

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.