poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Przebieranki.

Uwielbiam swoje włosy. Miewałam nawet momenty, kiedy uważałam, że to moja jedyna pozytywna cecha fizyczna. Dzisiaj oczywiście patrzę na siebie nieco łaskawiej ;) jednak włosy dalej są dla mnie bardzo istotne - dbam o nie i utrzymuję je w moim ulubionym kolorze, długości i w dobrej kondycji. Jednak jak każda kobieta mam czasem ochotę coś w sobie zmienić. Całe szczęście, świat wymyślił peruki, dzięki którym możemy sprawdzić, jak wyglądałybyśmy w innych fryzurach, kolorach. Ja sobie sprawiłam czarną i krótką perukę, bo nigdy jeszcze nie miałam czarnych włosów :) Chciałam ją jakoś fajnie przedstawić na zdjęciach, dlatego zdecydowałam się na małe przebieranki, w scenerii o klimacie postapo. Jak się wam podoba ta sesja? :) Mnie bardzo!








Pants, jacket, boots, wig - Milanoo (click) | Top - New Yorker | Ears - Sinsay


26 komentarzy:

  1. Łaaał nie poznałam! Rewelacyjne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne - zdjęcia, strój, cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie poznałam cię , świetnie wyglądasz

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://3.bp.blogspot.com/--TImnCgMjPk/VTULH5CPDTI/AAAAAAAAIVg/O3grrKorE6k/s1600/blog6.JPG - to zdjęcie wygrywa wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko wyglądasz,drapieżnie ale słodko ;) pasuje Ci czarny. Czasem warto choc na chwile cos w sobie zmienic. U Ciebie to wyszlo na plus.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w czerni i przyznam, że bardziej podobasz mi się w takim wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie to było robione ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to po prostu jakiś opuszczony budynek ;) chyba po Państwowym Gospodarstwie Rolnym ;)

      Usuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia i pomysł na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim kolorze włosów też wyglądasz bardzo ładnie! :) Super zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tych czarnych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twoje wydanie jako kobiety kota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupiłaś peruke?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci w tych czarnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, ale Ci bosko w czarnych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko pięknie, peruka pasuje ;) tylko te buty okropne..

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sesja, ciekawe miejsce i bardzo fajna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę znaleźć na stronie sklepu,ile płaci się za dostawę do Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszty są zależne od zakupów, dodaj sobie do koszyka, to Ci podliczy :)

      Usuń
  18. Świetny zestaw :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.