piątek, 30 stycznia 2015

Skóra + dżins

Skóra i denim - chyba żadne inne faktury nie pasują do siebie tak dobrze. Przynajmniej według mnie. Ten intrygujący związek przywodzi mi na myśl rockowy sznyt lat 80. Dzisiaj zastosowałam go w niego bardziej kobiecym i współczesnym wydaniu, w połączeniu ze szpilkami, wyrazistą biżuterią i płaczem, w energetycznym kolorze. Mam wrażenie, że niedługo wszyscy będziecie mieli owego płaszcza dość, jednak zapowiada się na to, że będę was nim trochę zamęczać ;) Co myślicie o tej stylizacji? Koniecznie napiszcie!








Coat, pants, necklace, shirt - OASAP | Boots - Milanoo | Handbag - Superdodatki


27 komentarzy:

  1. ale ślicznie wyglądasz, ten kolor płaszczyka bardzo Ci pasuje ;) stylizacja rewelacyjna
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny rudzielec z Ciebie! Chętnie zrobiłabym Ci kiedyś sesję :)

    Buziaki,
    Fiorka / www.TheFiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :D I ta biżuteria. Perfect <3
    anahitafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie bardzo ładnie w tym zestawie, ja osobiście nie lubię koszul jeansowych i różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie, jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolor płaszczyka, a w Twojej torebce się po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie to wszystko wygląda :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow kochana wyglądasz idealnie, płaszczyk jest moją miłością i z ogromną chęcią bym Ci go zabrała ;) Do tego te botki- cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest cudowny i 'zrobił' całą stylizację! Wyglądasz olśniewająco! :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolor! Na te ponure dni jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczny płaszcz, kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no ten kolor idealnie do Ciebie pasuję! Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja
    Zapraszam http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super płaszczyk
    http://neves-nevves.blogspot.com/2015/01/yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten naszyjnik... przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. takiego płaszcza nie można mieć dość! :D jest piękny :)
    _______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Generalnie zimą stawiam na ciemne, stonowane kolory, ale jednak ten płaszcz mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie. A nie myslalas o polaczeniu tego płaszcza i koszuli ze skorzanymi joggersami które kiedyś prezentowalas?

    OdpowiedzUsuń
  19. All of these are really great! My favorites are the first and the last look!
    ♥♥♥
    Leezeer
    aliexpress coupon 2015
    snapmade coupons

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz! Bardzo mi się podoba takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie ci w takich kolorach !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.