sobota, 10 stycznia 2015

wietrznie...

Mamy środek stycznia i kilkanaście stopni na plusie! Gdyby nie to okropne wietrzysko, można byłoby chodzić w prawie wiosennych ubraniach :) Dzisiaj wybraliśmy się do portu, pooglądać rzekę i... koty mieszkające nad rzeką :D Przy okazji zrobiliśmy parę zdjęć, tym razem, dla odmiany, mam na sobie bluzę w bardzo żywym odcieniu zieleni. Bardzo ją lubię i często noszę :) Narzuciłam na siebie nową kurtkę z gigantycznym kapturem z Sheinside. Jak wam się podoba taki luźny, spacerowy zestaw? Dajcie znać! :)


















Jacket - HERE | Pants - H&M | Shoes - Bronx | Shawl - Reserved | Sweatshirt - Dziedzic Pruski via holahola.pl

Bonusowo: koty! 





23 komentarze:

  1. Fajna kurtka! Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, kurteczka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dzisiaj strasznie wieje, wiatr nawet kilka razy wywalił mi drzwi balkonowe!
    wyglądasz ślicznie! ta parka jest niesamowita <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, kurtka jest świetna, misio na kapturku jest genialne i świetny odcień zieleni ma ta bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. odważna bluza ;) jesteś mega fotogeniczna ! ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się torebka :)
    Tymczasem zapraszam do mnie: http://mycolourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak uroczo wygląda to futerko przy kapturze! :) Super zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknaś! ;-) Fajna bluza i płaszczyk.
    Obserwuję.
    Ps.uwieeelbiam koty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. koty najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka mnie oczarowała, jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukradłabym Ci szal! Pasowałby do mojego nowego płaszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet u nas /we Wrocławiu/ silnie wieje zimny wiatr. Do tego siąpi deszcz. Kurteczka bardzo fajna i zapewne bardzo ciepła.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja

    http://iamemiliablog.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zielona bluza + rude włosy = super efekt :-)

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka przecudna! Muszę się za podobną rozejrzeć. :)
    Tylko ta bluza coś mi kolorystycznie tutaj nie pasuje. Reszta jak najbardziej na TAK.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na obecną, wietrzną pogodę kapturek idealny! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.