wtorek, 13 stycznia 2015

Kozaki overknee i szary płaszcz

Dzisiaj przygotowałam dla was sukienkową stylizację :) Dzięki lekko kloszowanemu krojowi płaszcza i pasku, mogę go rozłożyć i związać tak, aby było widać kieckę. To dobry pomysł na takie dni jak teraz, kiedy nie jest zupełnie mroźno, ale na pewno nie tak ciepło, żeby paradować w samej sukience! Dobrałam do tego nowe kozaki za kolano i uroczy naszyjnik - jedna z moich czytelniczek napisała mi na fejsie, że wygląda on jak naszyjnik z bajki Disneya ♥
Jak wam się podoba ta stylizacja? Koniecznie napiszcie! :)






Boots - HERE | Coat - HERE | Necklace - HERE | Dress - rosegal | Handbag - Vintage

 

19 komentarzy:

  1. kozaczki bardzo stylowe i kobiece ;) cała stylizacja rewelacyjna
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba właśnie zakochałam się w połączeniu tej sukienki i tych kozaków, a najlepiej to w każdym tym elemencie osobno. Buty są przecudowne, niesamowite i baardzo kobiece. : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buciki to moja niespełniona miłość tej zimy. Stylizacja miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te kosami i do tego jeszcze idealny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) Bardzo fajna stylizacja! Buciki podbiły moje serce!

    Pozdrawiam i zapraszam :) : http://passionatanyprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy płaszcz, jestem pod wrażeniem :) super połączyłaś wszystko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to kozaczki, sama szukam podobnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super elegancko i seksownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Seksownie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.