poniedziałek, 26 stycznia 2015

Stylizacja z różowym płaszczem

Na mój nowy płaszcz czekałam od listopada. Dzięki naszej wspaniałej Poczcie Polskiej, poleciał z powrotem do Chin, tego samego dnia, kiedy dotarł do Polski... Nie pytajcie mnie dlaczego, ja nie wiem, oni nie wiedzą...
Całe szczęście przyszedł w końcu i mogę wam go pokazać :) To dosyć nietypowy kolor, jak na płaszcz, gdyż najczęściej wybierane są (także przeze mnie) płaszcze szare lub czarne. Uznałam, że jedno takie okrycie, w mocnym kolorze, będzie bardzo przydatne w mojej garderobie. Chętnie ubieram się od stóp do głów w czerń, jaskrawo-różowy płaszcz bardzo dobrze wygląda na takim tle! :) Dobrałam do niego kraciasty, dwustronny szal i czarne dodatki - buty na słupku i pojemną torbę. Jak wam się podoba ta stylizacja?







Coat - Oasap | Pants, boots - H&M | Handbag - Superdodatki | Sweater - House | Earrings - By Dziubeka | Scarf - Oasap



25 komentarzy:

  1. Chyba podobny szal był w zarze :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, świetnie wyglądasz! Bardzooo Ci pasuje róż ;-) Płaszczyk jes poprostu cudny!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. taaa, ja mam ten szal właśnie z zary ale widzę, że wszędzie go można dostać, w new looku chyba tez podobne były.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w takim zestawieniu! Ja również preferuję zestawy w odcieniach szarości-czerni, ale ostatnio zdecydowałam się na powiększenie gamy kolorystycznej i wychodzi mi to na dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten "płaszcz podróżnik" zwiedził kawał świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie można powiedzieć, że "urodził" się w Chinach :D (jak większość tekstyliów :D)

      Usuń
  7. Też planuję zakup płaszcza w jakimś wyrazistym kolorze, np. czerwonym. Myślę, że pięknie będzie się prezentował na przełomie zimy i wiosny.
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się jakoś boję czerwonego koloru, chyba nie pasuje do mnie za bardzo :( ale rozglądam się za czerwonymi dodatkami, nawet mam już jedną torebeczkę :) :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia. Różowy płaszcz ładnie prezentuje się na tle cegły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też najczęściej zwracam uwagę na szare i czarne płaszcze, ale ten Twój też się świetnie prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszcz, choć za różem nie przepadam, ten mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też nie jestem wielką fanka tego koloru, ale postanowiłam raz zaszaleć i nie żałuję :D

      Usuń
  11. Świetna stylizacja, kolorystyka bardzo przypadła mido gustu, płaszczyk jest cudowny - kolor i krój:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny LooK! Kolory <3!!!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnaś ubierać się tak częściej świetny płaszcz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) staram się wprowadzać trochę kolorów :D

      Usuń
  14. Uuuuu :D Całość wygląda co najmniej bardzo dobrze! :) P.S. śliczne masz włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk bardzo ładny. Tylko szkoda, że tak długo musiałaś na niego czekać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.