poniedziałek, 19 stycznia 2015

Trzy stylizacje z krótką parką.


Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby nieco urozmaicić posty na blogu. Dzisiaj mam dla was pierwszego posta, w którym pokazuję trzy kolaże z propozycjami wystylizowania jakiegoś modnego elementu garderoby. Na pierwszy ogień poszła krótka parka z Sheinside, wybrałam ją dlatego, że bardzo wam się spodobała w tym poście. Zobaczymy, czy posty tego typu wam się podobają :) koniecznie dajcie znać w komentarzach, co myślicie zarówno o całym wpisie, jak i o poszczególnych propozycjach! :)


Pierwsza propozycja to prosta stylizacja "do szkoły" (czy na uczelnię ;), urozmaicona rockową torebką. Płaskie buty to podstawa wygodnego zestawu! Na szalu można dostrzec nawiązanie kolorystyczne do pozostałych części stylizacji - jest w miarę lekki i po zdjęciu kurtki może służyć jako ozdoba szyi :)




1. here 2. here 3. here 4. here 5. here 6. here


Krótka parka będzie też ładnie wyglądała w zestawieniu z rozkloszowaną spódniczką. To fajna propozycja na zimową randkę! Nawet, jeśli w grę wschodzi spacer ;) załóż do tego grubsze, czarne rajstopy, a dzięki nim i wielkiemu, ciepłemu kapturowi, chłód ci nie straszny! :)


1. here 2. here 3. here 4. here 5. here 6. here


Ostatni pomysł to stylizacja na długi, zimowy spacer. Gruby sweter z golfem zapewni ciepło, a niewielka torebka na długim pasku, pomieści wszystkie potrzebne rzeczy (to znaczy chusteczki, chusteczki i więcej chusteczek :D no i może jeszcze pomadkę ochronną). Dzięki spodniom z wysokim stanem, będzie ci ciepło w nerki ;)




1. here 2. here 3. here 4. here 5. here 6. here 7. here

Jak widzicie wszystkie stylizacje są proste, utrzymane w naturalnych kolorach, idealnych na zimę :) Ja bardzo lubię taki styl, jest niewymuszony i wygodny. Mam nadzieję, że przygotowane kolaże się wam spodobają. 

Ps. Napiszcie mi, czy jest jakiś ciuch, który chcielibyście zobaczyć, a może jakiś konkretny sklep, który powinien znaleźć się w takim zestawieniu? Najlepiej byłoby, gdyby w takim sklepie znajdowały się wszystkie elementy garderoby, od ubrań poprzez buty do torebek :)

9 komentarzy:

  1. ,,Winter Walk'' podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci zestaw zdecydowanie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opcja do szkoły wygląda kusząco ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i druga stylizacja najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawy. Pierwszy bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne stylizacje z chęcią bym się w każdą ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się pierwsza i ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.