środa, 3 grudnia 2014

Trzy kolory

W wielu modowych poradnikach znajdziemy coś na temat "zasady trzech kolorów". Polega ona na tym, że kiedy w naszej stylizacji pojawią się tylko rzeczone trzy barwy (nie ważne jakie), to prawie na pewno zestaw będzie udany. Ja uważam, że to nie tylko bezpieczne, ale także bardzo stylowe połączenie. Jakiś czas temu odeszłam już od nakładania na siebie wielu różnych barw i wzorów, wolę bawić się fakturami, kształtami. Myślę, że szarości i czernie mogą być bardzo interesujące, zwłaszcza, jeśli podbijemy je jakimś mocniejszym kolorem :) rudzielcom (takim oszukanym, jak ja, także) polecam zieleń, w rożnych odcieniach. Jak wam się podoba taka stylizacja? Dajcie znać!









Pants - Kapp Ahl | Sweater - H&M | Boots - Bronx | Coat - Milanoo | Shawl - second hand store | Bracelets - By Dziubeka | Watch - Casio

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;) super włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny LOOK <3
    Wygladasz niesamowicie.
    Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. turkusowy sweter idealnie pasuje do twojej rudości włosów. A poza tym fajne ożywiam cały zestaw.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś być fotomodelką Kochana ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. powtarzam się, ale sweterek rewelacyjny! jeszcze w zestawieniu z szarym to super look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jesteś bardzo piękna! Świetnie wyglądający blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.