piątek, 5 grudnia 2014

Kozaki za kolano

W mojej szafie, kozak należy do mniejszości. Walczy o swe miejsce z tabunami botków, złośliwie kłuty przez szpilki czółenek, nawet sportowe buty dawno go przegoniły! Chłopak jest jednak twardzielem, postanowił, że tej zimy wyrwie się z odmętów obuwniczych i dumnie stanie u boku spódnic, sukienek i płaszczy, że doda nieco elegancji moim stylizacjom. Prawda jest taka, że kozaki overknee to dopiero moja druga para tego obuwia (przy czym pierwsza jest bardzo mało użytkowana). Modelem "za kolano" zachwyciłam się już rok temu, oczywiście na blogach, a w tym roku udało mi się dorwać swoją idealną parę i to w korzystnej cenie! Jak się wam podobają? :)









Boots - Merg.pl | Skirt - New Yorker | Turtleneck - Filippa K | Necklace - Topshop | Coat - Milanoo | Handbag - Vintage



21 komentarzy:

  1. Są bardzo ładne. Ja mam za krótkie nogi. Może kiedyś kupię jak cud urosnę. Pięknie wyglądsz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozaki bardzo mi się podobają, ale z tej stylizacji podoba mi się NAJbardziej.... Kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  3. you look absolutely beautiful! and those boots are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Super płaszcz! :D
    Pozdrawiam

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. you look absolutely perfect!
    love the necklace!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz! świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw, buty i spódniczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, ale osobiście takich nie lubię, uwielbiam za to glany- sprawdzają się na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taki kozaki :)
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zaazdro pędzli z hakuro! ;> zrobisz jakiś makijaż nim,i na bloga, czy nie planujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, nie jestem najlepsza w makijażu :p nie ma się czym chwalić ;D na YouTube znajdziesz wiele świetnych tutoriali :)

      Usuń
    2. E tam, podobają mi się Twoje makijaże! :D dzięki za odpowiedź, pozdrawiam. :)

      Usuń
  11. no rewelacja, co prawda trochę Cię to skraca ale i tak jest ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skraca? Błagam! Na pewno masz na nosie okulary??

      Usuń
  12. Super wyglądasz:) Piękny naszyjnik i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, cudowne masz te włosy <3 nie mogę się na nie napatrzeć, aj!!!!! ogólnie jesteś bardzo ładna i masz takie śliczne zdjęcia, ohhh <3
    strasznie podobają mi się twoje kozaki, poluje na podobne, tyle, że na płaskim obcasie ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz fantastyczne włosy :)

    http://smile-for-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. trudno jest znaleźć dobrą maszynę do 300 zł, udało mi się znaleźć w cenie 380zł http://www.impall.pl/product/card/id/1120
    Juki to dobra firma produkująca również maszyny profesjonalne takie jakimi szyje się w szwalniach, osobiście wypróbowałam wiele profesjonalnych maszyn Juki i o żadnej nie moge powiedzieć złego słowa, w szkole szyję własnie na jednej z nich. Myśle że domowe maszyny też nie są gorsze ta którą znalazłam ma 4 ściegi nie jest to dużo jak na maszynę domową bo są takie które mają po 30 ale z reguły używa się tylko stębnówkę i zygzag. O jejku... się rozpisałam ale jeszcze dodam że możesz sprawdzić ceny maszyn takich jak siruba, brother, janome lub elna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.