czwartek, 18 grudnia 2014

♥ Nowości od By Dziubeka ♥

Ostatnio sprawiłam sobie kilka nowości biżuteryjnych :) Markę By Dziubeka znam już od dawna, właściwie produkty tej firmy królują w moich kuferkach. Nigdy nie zawiodłam się na jakości tej biżuterii, w dodatku jest na prawdę piękna - zdjęcia w małym stopniu oddają jej urok ;) Tym razem wybrałam świąteczną zawieszkę Ciastka, która urzekła mnie od pierwszego "zobaczenia" :D. Od razu przymocowałam ją do bransoletki, którą mam już od dawna - zawieszki By Dziubeka są osadzone na karabińczykach, dzięki temu możemy je łatwo zmieniać. Zdecydowałam się też na delikatny naszyjnik, z motylkami, w kolorze złotym. Wygląda bardzo elegancko, a zarazem dziewczęco. Kolejne rzeczy to proste, ale efektowne, kolczyki w kolorze srebrnym, z cyrkoniami, oraz prezent od sklepu - bransoletka z dzwoneczkami - kolejny świąteczny akcent. Zwieńczeniem zakupów był kolorowy naszyjnik. Żaden koralik się nie powtarza, co czyni naszyjnik bardzo oryginalnym :) Będzie cudownie wyglądał w świątecznych stylizacjach, do sukienki, a także w towarzystwie białego kołnierzyka. Jak wam się podoba moja nowa biżuteria? Koniecznie zajrzyjcie na stronę www.bydziubeka.pl i napiszcie mi, jaki element kolekcji świątecznej podoba się wam najbardziej :)

Zawieszka - KLIK

 Naszyjnik - KLIK


Bransoletki z zawieszkami - KLIK


Kolczyki - KLIK


Naszyjnik - KLIK

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.