czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczny wieczór :)

Hej kochani! Witajcie w to świąteczne popołudnie :) Jak minął wam wczorajszy wieczór? Mam nadzieję, że spędziliście go w gronie rodziny, wcinając pyszne potrawy, i że prezenty, które sprawiliście najbliższym były trafione! :) W końcu nic tak nie cieszy jak radość drugiej osoby, gdy otwiera swój pakunek, prawda? Korzystając z okazji życzę wam wszystkiego dobrego z okazji Świąt!! :) 
Jako, że jesteście na blogu o tematyce modowej, pokażę wam "w kawałku", co miałam na sobie na kolacjach (byłam na dwóch) Wigilijnych. Postawiłam na klasykę, czyli białą koszulę, którą podkręciłam nieco, zabawnym naszyjnikiem. Na dole miałam po prostu czarne rurki. Jak się wam podoba takie zestawienie? W co wy byliście ubrani? Piszcie!
































Shirt and necklace - HERE, and HERE

Ps. Mam jeszcze dla was fajną wiadomość - na OASAP trwają wyprzedaże, możecie zaoszczędzić aż 90%! Klikajcie w plakat, zostaniecie przeniesieni na stronę z wyprzedażą :)

http://www.oasap.com/campaign/2014/Xmas-clearance/?fuid=3034



11 komentarzy:

  1. mój look wigilijny u mnie na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz !

    Wesołych Świąt xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś ♥
    widze również za tobą piękną choinkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wygladalas Zapraszam, u mnie ciasteczkowe inspiracje. http://lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy. Dobrze, że przypadkiem wpadłam na Twojego bloga, zaraz obadam tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik fajnie "ożywia" koszulę, która bez niego wyglądałaby nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Mam nadzieję ,że wpadniesz do mnie :) http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.