sobota, 27 grudnia 2014

Cat hat

Wreszcie! Pierwsze zdjęcia "w śniegu" tej zimy! Mam nadzieję, że jeszcze nieco przyprószy, wtedy wybierzemy się do lasu, fotografować zaśnieżone drzewa <3 Jak wam minęły Święta? Odpoczęliście, czy wręcz przeciwnie? :D
Dzisiaj mam dla was trochę elegancką stylizację, z zabawnym akcentem w postaci uszatego kapelusika. Uwielbiam takie nieoczywiste dodatki, musiałam go kupić! W dodatku, jest wykonany z wełny, więc było mi w nim całkiem ciepło :) Mam też na sobie nowy szal - prezent gwiazdkowy od Marcina. Jest wielki i ciepły jak koc i do tego taki miękki, że wciąż mam ochotę się w niego wtulać :) Do tego, moje ulubione ostatnio, super wygodne, kozaki za kolano .Jak się wam podoba taka stylizacja? Dajcie znać! :)








 Hat - HERE | Coat - HERE | Shawl - Reserved | Handbag - Superdodatki | Watch - Casio | Overknee boots - Merg.pl



26 komentarzy:

  1. uwielbiam takie wielkie szaliki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie wyglądasz *-* jejku.wedlug mnie jedna z najlepszych stylizacji na twoim blogu :*
    pozdrawiam

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz, kapelusik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię!
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszcz, a kapelusz prze uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czapka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt mi nie powie, że czapki/kapelusze z uszami są dziecinne! :D Super w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczy, czapka i uśmiech! Cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio często spotykam te czapeczki na ulicach :) mają mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz mega pięknie!!! A czapka no nie mogę oczu oderwać jest świetna:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka idealnie do Ciebie pasuje! Masz przepiękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz wspaniale! ♥ nie mogę się napatrzeć, tak słodko, tak uroczo, meow !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszłaś w kalendarzu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie szaliki są mega!!
    Kocia czapka moim zdaniem jest rewelacyjna i sama chętnie bym taką włożyła do którejś stylizacji <3
    Moje Święta były bardzo pracowite mimo że byłam w górach, nie odpoczęłam ani trochę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    Ps. Masz zjawiskowe włosy <3

    http://b17b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, super zdjęcia. Muszę upolować taki szalik na wyprzedażach na madamsale.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociaku, pięknie wyglądasz! ;-) Świetna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka czaderska czapa! Uwielbiam. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.