sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczna stylizacja + iPad do wygrania!

Wygląda na to, że próżno nam czekać na śnieżne, białe święta. Całe szczęście, nie tylko biały puch tworzy bożonarodzeniowy nastrój! Wszędzie dookoła widać kolorowe lampki, tu i ówdzie przystrojone choinki. W większych miastkach i w galeriach handlowych od jakiegoś czasu czynne są nawet Jarmarki J.  Ja dzisiaj przygotowałam dla was outfit w świątecznym stylu,  sfotografowany wśród bożonarodzeniowych ozdób. Biały kołnierzyk zawsze wygląda elegancko i odświętnie, w połączeniu z zielonym, grubo plecionym swetrem, od razu przywołuje na myśl zimę i święta. Stylizację uzupełniłam o okulary, które uwielbiam! Uważam, że dodają nieco powagi i doskonale komponują się z eleganckim zestawem. Jeśli Wy także macie pomysł na świąteczną stylizację, bądź kompozycję z okularami w roli głównej, zapraszam was na konkurs na fanpage Vision Expres! Możecie wykorzystać dowolną parę okularów: przeciwsłoneczne, zerówki, korekcyjne… Wystarczy, że wykonacie zdjęcie, dodacie je do galerii poprzez aplikację konkursową i macie szansę na wygranie iPada! Macie czas do 13 stycznia: KLIK. Powodzenia!! 






 Shoes and coat - Milanoo | Pants and jumper - H&M | Jewelry - By Dziubeka | Glasses - InStyle Vision Express | Handbag - Vintage


25 komentarzy:

  1. Masz cudowne długie włosy i jeszcze ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mam krótsze, bo końcówki były okropne :P ale dziękuje :) :)

      Usuń
    2. podpisuję się pod powyższym komentarzem! Włosy przepiękne! Mam słabość do długich włosów :)
      i jednocześnie znam ten "ból" jak trzeba ja podciąć/obciąć - mnie zawsze serce boli ;)

      tojasolange.blogspot.com

      Usuń
    3. ee tam mnie nic nie boli :) i tak są długie, więc 5 cm mniej nie robi wielkiej róznicy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, uważam, że pasuje do ciebie :)
    przy okazji zapraszam na swój blog. Mam nadzieję, że
    się spodoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne okulary!

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! :) I te miejsce... Tak świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk i rewelacyjna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne zdjęcia! bardzo fajny klimat :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Aż miło poczytać i pooglądać tak piękne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz uroczo! wszystko idealnie dobrane, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. trafiłam tu przez przypadek ale na pewno tu zostanę! standardowy komentarz - jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny sweterek, cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz :) Okulary mega Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne połączenie! Zgadzam się, okulary dodają Ci powagi, ale także mi się podobają. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary zazwyczaj dodają powagi, ale te dodają Ci jeszcze więcej stylu. Jest więcej tego deasingu, szczególnie, że kształt jest nietypowy. W każdym bądź razie, bardzo na plus - takie stylizacje lubimy :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.