niedziela, 18 grudnia 2016

Poncho zamiast kocyka?

Kiedy mróz za oknem, nawet jeśli kaloryfery mam rozkręcone na całego, to i tak mam ochotę otulić się czymś ciepłym i miękkim. Zamiast koca, wybieram ostatnio poncho z Bandggood - łatwiej się w nim poruszać i ma kaptur, więc jeśli chcę wywietrzyć pokój, to unikam przewiania uszu ;) Wiosną będę je zakładać na skórzaną kurtkę, można się nim zawinąć jak szalikiem. Nie podejrzewałam, że poncho okaże się być takim praktycznym ubraniem! Moje dodatkowo jest bardzo miękkie i miłe w dotyku, więc okrywam się nim z wielką przyjemnością!

Poncho - Bandggood
Zdjęcia - Mateusz 




Trochę już udekorowałam mieszkanie na święta, na oknie powiesiłam urocze światełka, choinka ubrana. Nie lubię przesadnych dekoracji, na pewno nie zdecydowałabym się na hardcore, jak z reklamy pożyczek, która ostatnio pojawia się w tv, ale im jestem starsza, tym większą mam ochotę na jakieś drobne, świąteczne akcenty w domu. Być może ma to też związek z tym, że po raz pierwszy jestem w 100% "panią domu" (ch*jową czy nie, ważne, że panią :D), ponieważ mieszkam już zupełnie sama i mam to poczucie, że ode mnie zależy, jak to wszystko będzie tu wyglądało. 


U was też już zapanował świąteczny klimacik? Wiem, że niektórzy lubią dekorować mieszkanie już na początku grudnia, ale ja wolę poczekać i tworzyć atmosferę bliżej 24tego grudnia. Uważam, że co za dużo - to niezdrowo o na pewno zbrzydłyby mi te wszystkie ozdoby, gdybym wystawiła je zbyt wcześnie. Napiszcie jak to się u was przedstawia :) 




9 komentarzy:

  1. mnie zawsze zimno w nogi więc pozostaje przy kocu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie poncho to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne ponczo u nawet ma kapturek - idealne rozwiąznie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie poncha też wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeuroczo wygląda *-* skusiłabym się na takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dekoruję mieszkanie kilak dni przed samymi świętami bo tak jak mówisz znudziły by mi się te dekoracje do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz w podkolanówkach/zakolanówkach. Nawet więcej niż fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.