środa, 28 grudnia 2016

Domowe historie..

Z uwagi na niesprzyjającą aurę, następnych kilka (albo i więcej) postów będzie tworzonych od A do Z w domu. Zawsze chciałam mieć ładne, skromne wnętrze, które stanowiłoby tło do zdjęć na bloga i na reszcie tak jest. Pisałam wam już, że Mateusz wyremontował pokój dzienny, ja włożyłam trochę inicjatywy w wystrój i można cieszyć się porządnym studiem fotograficznym (😉) w zaciszu własnego domu!





Po Świętach pora już wrócić do rzeczywistości i niestety, do pracy. W tym roku dostałam mnóstwo fantastycznych i przydatnych prezentów, w tym frezarkę do paznokci i skrzynkę z narzędziami :) ale to nie materialne prezenty są najważniejsze. Nie będę kłamać, że jestem religijną osobą, więc Gwiadka  ma dla mnie wymiar bynajmniej nie katolicko-kościelny. Jednak 90% moich najbliższych mieszka za granicą, zatem Święta katolickie, to jedne z niewielu okazji, kiedy możemy się spotkać. Jak już również wam pisałam,  mieszkam teraz zupełnie sama, co ma wprawdzie wiele plusów, ale czasem jest smutno, kiedy wracając po pracy do domu,  jedyną "osobą", do której można się odezwać jest kot ;) Jestem więc szczególnie wdzięczna mojej rodzinie i przyjaciołom, że w te Święta nie dali mi ani przez chwilę odczuć samotności, co jest dla mnie największym prezentem. Czas to najważniejszy i najlepszy podarek, jaki możemy komuś dać, pamiętajcie o tym!

Zdjęcia: Mateusz
Ps.  jeśli jesteście zainteresowani tym obłędnym(!) swetrem, to zamówiłam go tutaj.




10 komentarzy:

  1. Skromnie i minimalistycznie - tak lubię ♥ Pięknie wyszły zdjęcia i sweterek też jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie są te zdjęcia :) Pokaż więcej tego pokoju bo jestem ciekawa jak urządziłaś:)
    Ja też święta spędziłam z rodziną ale ni ukrywam że już wyczekuję świąt Wielkanocnych bo je uwielbiam :P
    Sweterek widać że jest milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie mogła mieszkać sama :) Oszalałabym, no i... duchy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja za to odwrotnie, Święta spędzałam bardzo daleko od domu... i choć byłam wśród ludzi których bardzo lubię, mimo wszystko czułam się jakoś nieswojo.
    Sweter rzeczywiście jest świetny ;)
    pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała móc robić ładne zdjęcia po prostu w domu :) Chyba w końcu czas kupić tło fotograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, rzeczywiście zyskałaś idealne dla nich tło :) Sweter też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor szminki podkreśla tę przpiękną szarość swetra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.