niedziela, 15 lutego 2015

Szkoła makijażu z Douglas & NYX

W zeszły czwartek miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach makijażu, organizowanych przez Perfumerie Douglas i markę NYX. 



NYX jest na Polskim rynku dopiero od 2012 roku, jednak marka powstała już w 1999 roku, w LA. Kosmetyki kierowane są przede wszystkim do profesjonalistów, ale ze względu na przystępne ceny (najdroższy produkt na polskim rynku to podkład, kosztujący nieco ponad 90 zł) na świetną jakość może pozwolić sobie także zwyczajna dziewczyna. 
Warsztaty poprowadziła makijażystka NYXa, Aneta Kus, która zdobywa doświadczenie już od 8 lat i zdecydowanie ma się czym podzielić! Oprócz tego, że zapoznałam się z nową [dla mnie] marką kosmetyków, to nauczyłam się również kilku ciekawych trików, które ułatwią mi codzienne wykonywanie makijażu :) Od teraz nie będę się już przejmowała, kiedy kreska robiona eyelinerem przybierze jakieś dziwne kształty na mojej powiece - mogę to naprawić, bez konieczności rujnowania całego mejkapu! :D Dziękuję Aneta! :) 

Przy okazji, bardzo miło spędziłam czas w kobiecym gronie, w towarzystwie blogerek z moich okolic :)
 
Na koniec zostałyśmy wyposażone w upominki - maskarę Propel My Eyes i mozaikę rozświetlającą. Oba kosmetyki już wypróbowałam i jestem nimi zachwycona! Po wykonaniu makijażu zdecydowałam się także na zakup korektora HD, który obecnie intensywnie testuję i na pewno niedługo powiem/napiszę wam o nim coś więcej (jak na razie jestem zachwycona!).









Na zdjęciu powyżej nasza warsztatowa ekipa (od lewej): makijażystka NYX Aneta Kus, Małgosia (mojeheryy.blogspot.com), ja, Magda (madziora76.blogspot.com), Dorota (kolorowyswiatmarzen.blogspot.com).
Serdecznie pozdrawiam wszystkie dziewczyny i dziękuję za miło spędzony czas!! :) :*

23 komentarze:

  1. Kosmetyki z NYXa są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwona bluzka, którą miałaś na sobie jest śliczna! Chciałabym uczestniczyć w takim wydarzeniu! :)
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi by się przydała szkoła makijażu. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam NYXa, to mój zdecydowany faworyt! Świetnie wyglądałaś na spotkaniu!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/pare-sow-o-piecdziesieciu-twarzach.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądałaś rewelacyjnie w tym makijażu i milo było Cie poznać. Szkoda tylko, ze czas tak szybko uciekał, a ja z żalem i w pospiechu leciałam na bus, co by nie nocować na przystanku. ;) Musze teraz szybko wrócić i poczynić zaległe zakupy u NYXa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śwetnie się bawiłam i na prawde dużo się nauczyłam ! Bardzo miło było Was poznać :) PS. Podkradłam od Ciebie to ostatnie grupowe zdjęcie gdyż jest urocze, mam nadzieje że Ci to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super było. Oby więcej takich akcji w naszych okolicach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można wiedzieć skąd ta piękna czerwona bluzka ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tej marki mozna kupic tylko w douglasie? Slyszalam wiele dobrego o korektorze tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają salon firmowy w Warszawie, gdzie każdy profesjonalny, początkujący wizażysta dostaje -20% na wyposażenie kufra :) no i stronę internetową www.nyx-cosmetics.pl

      Usuń
  11. Musiało być wesoło :)
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie dopasowany kolor szminki do bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze przyznać, że nie słyszałam wcześniej o tej marce. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego. Ostatnio poszukuję dobrego korektora, więc z niecierpliwością czekam, aż napiszesz coś więcej o tym z NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Można wiedzieć skąd jesteś ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś przepiękna! ;) I masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam nyx! Ostatnio miałam okazję też być na warsztatach z panią Anetą, tylko w Olsztynie. Czy mogłabyś podać pomadkę, którą masz na ustach? Czy to soft matte lip cream?:) A jaki numer jeśli zgadłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.