czwartek, 19 lutego 2015

Bluzka z suwakiem i skórzana spódnica

Po poście z relacją ze Szkoły Makijażu NYX, dostałam od was wiele pytań nt. tej bluzki. Dzisiaj prezentuję wam ją w stylizacji ze skórzaną spódniczką. Zamawiając tę bluzkę, myślałam, że będzie dość niepraktyczna (heh kobieca logika), ale tak bardzo mi się spodobała, że nie mogłam jej sobie odmówić! Okazuje się, że nosi się ją bardzo fajnie, pasuje do spodni i spódnic, nie prześwituje i można śmiało założyć pod nią zwykły stanik (byle gładki). Bufki na rękawach poszerzają nieco linię ramion, zatem bluzka nadaje się świetnie dla gruszynek ;) Chciałabym, żeby było już tak ciepło, aby można było zrezygnować z płaszcza, ale czuję, że jeszcze dużo czasu upłynie do tej chwili ;)




 Blouse - OASAP | Skirt - A.Wiśniewska | Boots - H&M | Coat - Milanoo



21 komentarzy:

  1. Bardzo korzystnie wyglądasz w tej bluzce, za szminką w tyk kolorze też mi się podobałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jak najbardziej w moim guście. Piękna jest ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna jest ta bluzka, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Bluzka tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz najpiękniejszy kolor włosów ! świetna stylizacja! wszystko pięknie dobrane, pozdrawiam i zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta bluzeczka jest prześliczna, ma duży dekold ale jest idealny i nie wyzywający :)

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak podziwiam, że zrezygnowałaś z płaszcza chociaz na chwilę :) i dobrze, pokazalas kawał superstylówy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa bluzka, mogłabym taką mieć, ale wołałabym np białą :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś śliczna :)

    super koszula :*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny fason bluzki, no i piękny kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta czerwona bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna bluzeczka, właśnie szukam podobnej :) cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego Bloga w naszym katalogu jusTFashion. Zgłoś bloga na www.justfashion.pl i zdobądź większe grono odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.