niedziela, 22 lutego 2015

Czarno-różowa stylizacja z kapeluszem

Hejo :) Dzisiaj mam dla was nową stylizację. Różowy płaszcz o kroju boyfriend Zestawiłam z bluzą w geometryczny wzór i prostymi, czarnymi spodniami. Dla urozmaicenia ubrałam kapelusz i "męski" zegarek. Na nogach mam moje najwygodniejsze obcasy z H&M. Na szczęście robi się coraz cieplej i mogę śmiało chodzić w tym płaszczyku, bo nie jest on szczególnie gruby i ciepły. Niestety, Marcin wyjechał na kilka tygodni, więc zostałam także bez fotografa ;( mam nadzieję, że uda mi się namówić kilkoro znajomych do zrobienia mi zdjęć raz na jakiś czas...







Coat - OASAP | Sweatshirt - Front Row Shop | Pants, boots - H&M | Watch - Casio | Hat - Glitter


28 komentarzy:

  1. Stylizacja trafiona w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przez to piórko kapelusz kojarzy mi się troszkę z takimi myśliwskimi :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz naprawdę extra, zazdroszczę.
    stylizacja jeszcze lepsza c:
    Jak masz czas to zajrzyj
    -> hiromi-lenari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw bardzo prosty lecz efektowny ! :)
    Mam bardzo podobny malinowy płaszcz jest świetny ! a kapelusz dodaję charakteru :)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszczyk! extra kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To misie podoba. Ten róż przełamujący całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !
    Świetny blog i stylizacja !
    Życzę sukcesów bo naprawdę masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, pięknyyy płaszcz! <3 Cudnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie różu z czernią świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :) taki płaszczyk z chęcią bym przygarnęła ;) pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Stuprocentowo w moim guście - połączenie różu i czerni to drugi kierunek, w którym zdecydowanie będę podążać w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też:) chociaż jeszcze niedawno zdawało mi sie, że to straszna tandeta oraz że róż, to nie kolor dla mnie ;P

      Usuń
    2. Kochana już w jednym poście z różowym płaszczem pokazałaś,że to kolor dla Ciebie;)) stylizacja jest świetna!Uwielbiam Twoje stylizacje i bloga z którego można czerpać tyyyyleee inspiracji;))

      Usuń
  12. You look super stunning here, your lip color - ahh I like it! And the pop of pink over geometric prints? Stylish! Keep up the good work dear and I wish you a beautiful day <3 xo

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! :) Ładne są te botki! W ogóle to bardzo fajnie Ci w tym różu! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna koszulka. kocham kapelusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwolenników boyfriendowych płaszczy jest chyba tylu, ilu ich przeciwników. Sama posiadam oversizowy, fuksjowy płaszcz, więc możesz być pewna, że należę do tej pierwszej grupy :) Jakbym była na miejscu, to byśmy się ofociły nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny look , piękny płaszczyk !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ten kapelusik z piórami.

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszczyk jest fantastyczny!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Może napisałabyś coś więcej o ćwiczeniach, które wykonujesz? (Widziałam Twoją fotkę na inste :P)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee :P nie jestem trenerem, nie chcę nikogo wprowadzać w błąd ;)

      Usuń
  20. Przepiękny kolor płaszcza - zakochałam się !
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę się napatrzeć na ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.