wtorek, 10 lutego 2015

Propozycja walentynkowej stylizacji

Dzisiaj prezentuję wam pierwszą z dwóch, zaplanowanych przeze mnie, propozycji stylizacji na walentynki. Dzisiejszy pomysł przypadnie do gustu bardziej odważnym dziewczynom. Czarna sukienka o dopasowanym kroju, to zawsze dobry wybór! Jest zima, więc proponuję ubrać do niej kryjące, czarne rajstopy i wygodne botki. Stylizację dopełnia całuśna kopertówka i zjawiskowy, acz delikatny naszyjnik ;) Jak wam się podoba ten zestaw? Dajcie znać! :)









Dress - Sheinside | Handbag - OASAP | Necklace - gift from friend :* <3 | Boots - Milanoo



20 komentarzy:

  1. super <3 czekam na kolejną propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tą stylizacją <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie słaba...bardzo zwyczajna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co, miałam sobie piórko w d... wsadzić? :D

      Usuń
    2. haha super Iza! dla mnie stylizacja jest świetna,sukienka bardzo przypadła mi do gustu,chętnie taką zakupię:)

      Usuń
  4. rewelacyjnie ! torebka i naszyjnik są megaa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tą sukienkę ostatnio na sheinside - jest świetna! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna torebka

    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Ja by tylko buty wymieniła na czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna. Pomimo walentynek nie emanuje różem i serduszkami. Kolorów jest mało, ale bardzo fajnie się razem uzupełniają. Sama chętnie bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Założyłabym cieliste rajstopki, poza tym wszystko trafiło w 100% w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz hipertalię, takze dla Ciebie jest idealnaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny walentynkowy look <3

    zapraszam do mnie madameanana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubisz czerń, a kojarzysz taką akcję w sklepie Be Jeans, gdzie wszystkie czarne ciuchy były przecenione ostro? To coś dla Ciebie by było :) Może kiedyś powtórzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. Bardzo sexy :) Naszyjnik jest rewelacyjny! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.