niedziela, 7 października 2012

wielkie, ciepłe swetrzysko

Wiek, kiedy wygląd był dla mnie ważniejszy niż ciepło (czytaj: brzuch na wierzchu i jak najniższe w stanie spodnie) dawno mam za sobą. Nie chcę jednak całkowicie rezygnować ze "strojenia się", więc z radością i otwartymi ramionami przyjmuję modę na wielkie i ciepłe swetry. Ten podkradłam siostrze (jest mniejsza ode mnie, ale wybrała sobie rozmiar 2XL xD), ale mam w planach wyprawę do lumpeksów w poszukiwaniu własnego :)


 Koszulka - DIY
Sweter - Siostry
Spodnie - SH (30zł)
Buty - Stylowe Buty (stare)
Pierścionek - House (stary, 2,90zł)
Naszyjnik - przerobiony z opaski KLIK ;)

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Masz pięny kolor włosów , bardzo Ci w nich ładnie :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie swetry, a Ty w nim wygladasz fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo fajna bluzka <3. Strasznie podobają mi się buty. Zawsze wielbiłam Twoje włosy <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog a Ty śliczna, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny sweter. Najlepiej się w niego wtopić i mieć cieplutko nasza zimną jesienią :D

    Buty<3 mam podobne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne takie swetrzysko:)zapraszam do sb na nowy wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie swetrzyska, są idealne na jesień =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten sweter!
    Pasuje ci !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki super pierscionek !
    O kurcze ! Kiedy go kupiłaś ?

    Obserwujemy ? : >

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam u Ciebie już dzisiaj z MP :) Masz bardzo dobre zestawy, na prawdę mało jest takich blogów i trudno je czasem wyłowić z tej wielkiej rzeki, ale dodaję sobie, co by mi nie zginął.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz uwielbiam ten look ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że masz ten czas za sobą, bo takie outfity niezwykle Ci pasują. :)
    Zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ombre yessss....czarująca jesteś:D
    obserwuję i like'je:*<3

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny ten sweter,uwielbiam swetry tego typu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sweter spoko, ale spodnie niestety za dlugie

    OdpowiedzUsuń
  17. pierścionek jest genialny:) i kocham ubraniowe ombre!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie ja takze jestem zwolenniczka tej mody na oversize :D na ogromne, cieple, welniane swetry... ale coz... tez kiedys telepalam sie z zimna, byleby tylko miec krotka bluzke i spodnie biodrowki... bylo sie kiedys glupia heh :D
    fajnie wygladasz no i jestes bardzo ladna dziewczyna :) blog bardzo mi sie podoba, wiec dodaje do obserwowanych :)
    jesli znajdziesz chwile zapraszam do siebie
    www.mafashima.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty za 150 zł, a że teraz było -20% dla studentów, to cena jeszcze lepsza :) New Look jest świetny, mają fajne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweter jest świetny, uwielbiam takie <3. Sama mam podobny, tylko, że fioletowy z H&M :D. Ciepluśśśki! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia mi się podobają, t-shirt jest super, szczególnie ze względu na kolor i ombre, ale tekstu ani komentarzy nie jestem w stanie przeczytać, wchodzę tu z komórki i wszystko się zlewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi przykro :( ale nie wiem czy da się ustawić wszystko tak, żeby z każdego urządzenia było okej, nikt wcześniej na to się nie skarżył... a jak wchodzisz z komputera to jest ok czy też nie?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.