piątek, 19 października 2012

Na luzie...

Dzisiejsza stylóweczka na luzie, kto nosi codziennie wysokie obcasy? No ja na pewno nie ;)
Lubię wskakiwać w trampki i luźny tiszert, czuję się w takim zestawieniu równie dobrze jak w eleganckiej bluzce i szpilkach :)
Z resztą, nie muszę was do niczego przekonywać, jeśli zaglądacie tutaj regularnie - wszystko wiecie na temat mojego stylu :)








Tiszert, kurtka, torebka - SH (5zł, 1zł, 6zł)
Trampki - Deichmann (39zł)
Bandamka - Stragan (5zł)
Czachy - TU
Naszyjnik - TU

13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw.
    Taki prosty i na pewno wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry zestaw ! Duża zasługa dodatków. No i gratuluję zakupów z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze, że całkiem niedawno często, nawet bardzo często nosiłam obcasy, teraz chyba się zestarzałam :D i zdecydowanie wybieram wygodę. :) Fajny, luzacki look, bandamka dodaje charakteru. :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koczyki i koszulka, obled! Fajnie ci w bandamce ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bandamka świetna! Niestety nie da rady na codzień w szpilkach, bysmy musiały tylko "lezeć i pachnieć " ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Na luzie, wygodnie, taka w sumie stylizacja po domu, wówczas tak najlepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W bandamce Ci ślicznie, a wygoda i luz też jest śliczna;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.