czwartek, 18 października 2012

Czarnolubna in the mix :)

Miałam nadzieję dodać dzisiaj post ze stylizacją, niestety, jest to niemożliwe z powodów tzw. technicznych ;)
Na osłodę mam miks zdjęć z mojej komórki, a normalnego posta dodam prawdopodobnie jutro :)

blok w moim miasteczku/dr pepper/mój fejs/kurtka moro w trakcie DIY
 DIY collar tipsy z puszki/DIY kołnierzyk/koszulka sh i Wielofunkcyjna część biżuterii;)/most i Odra u mnie w miasteczku
Koszula-KLIK/Drink z parasolką xD/donuty z tesco/bluza z tesco
conversy/koszulka DIY/kapciochy xD/torebka-KLIK

8 komentarzy:

  1. oo jaaaa...ale bosko zrobiłaś sobie ten kołnierzyk *___* zazdroszczę, ja się czaiłam na takie w h&m'ie to kosztowały jakoś ponad stówę... >.<

    aa, a koszulę jeansową chyba mam podobna, ze stradivarious'a? :> :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszula:) i donouty<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kołnierzyk niebieskiej koszuli bez rękawów.

    OdpowiedzUsuń
  4. DIY kołnierzyk świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana skąd jesteś? coś mi się że jesteśmy z podobnych okolic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.