niedziela, 28 października 2012

Hallo Halloween

Ostatnio z Marcinem odkrywamy w sobie talenty fotograficzne xD
W związku z tym postanowiliśmy zaszaleć i zrobić sesję z okazji Halloween.
Jeżeli jesteście wrażliwi na punkcie uczuć religijnych, to proszę - wyłączcie te stronę i nie oglądajcie zdjęć.
Jeśli macie zamiar wypisywać mi pod postem, że jestem heretyczką, że Halloween wam nie pasuje, to też sobie oszczędźcie.
Pozdrawiam czytelników z dystansem i zapraszam ich do obejrzenia zdjęć.
Ps. było tak dużo fajnych ujęć, że nie mogłam się zdecydować :D


















Dla ciekawych:
Gorset - www.restyle.pl (89zł)
Spodnie - Stradi, stare
Naszyjnik - www.oasap.com

35 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i realizacja.
    Tylko troszkę za dużo photoshopa jednak.
    To wygładzanie niepotrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki efekt białej skóry :) i nie przerabiałam nic w photoshopie;p nie umiałabym ;)

      Usuń
  2. Zdjęcia są świetne :)
    Najbardziej mi się podobały twoje zęby i usta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba, zdjęcia momentami wyglądają jak screeny z jakiegoś filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyno ale ty masz talię pięknie podkreśliłaś ją gorsetem, zdjęcia świetne, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie zdjęcie i to z wampirzymi zębami na wierzchu - rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,3,4-świetne:) Kocham klimat Halloween:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo! Świetne, szczególnie 2 zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wrażliwa na punkcie uczuc religijnych ale ta sesja jest mega!!
    $wietnie wygladasz i cudowne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drapieżnie i ciekawie :D. Wygląda to cudownie! Bardzo ciekawa i interesująca sesja. Fotografa masz niesamowitego :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna sesja!! świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś tego dnia nie lubię ale muszę przyznać, że wyglądasz rewelacyjnie :)
    i te zdjęcia..niezły klimat :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!!<3 wow! robia wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  13. wow. Genialne zdjęcia. Naprawde! fantastyczna stylizacja i sceneria... no normalnia cud, miód, malina :D i jeszcze gorset z restyle.pl .. uwielbiam . mam stamtąd plecak-trumnę :)
    Pozdrawiam serdecznie i oby więcej takich zdjęć !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite!
    Jestem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm... makijaz robiony w programie komputerowym, co niestety bardzo widac to jednak slaba opcja... szkoda, bo gdybys zrobila go sama byloby rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż zrobiłam sama, "na żywo" :)
      http://i839.photobucket.com/albums/zz317/izus1991/PA206174.jpg
      zdjęcie na dowód :)
      jak nałożyłam przyciemniający filtr to trochę się "wzmocnił"

      Usuń
    2. No właśnie o to mi chodzi, że zamiast nakładać filtry, to mogłaś zrobić sama fajny makijaż

      Usuń
    3. mi się makijaż podobał, a zdjęcia miały być sztuczne, przerysowane, nienaturalne, przecież nie jestem blado-skórym krwiopijcą z długimi kłami i białymi oczyma :D

      Usuń
  16. ale makijażem można ten efekt osiągnąć ;)a tak wygląda na nadużycie photoshopa ;) ale wazne ze Tobie sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba :3 właśnie tak miało to wyglądać - jak nadużycie programu do obróbki (już nie rób ze mnie takiego miszcza, fotoszopa nie umiem obsługiwać :P:P)

      Usuń
  17. Świetnie wyglądasz :) Zdjęcia widać, że mroczne, a to, że lekko przerobiłaś czy dodałaś efekty specjalne, wogóle mi nie przeszkadza :P
    Pozrawiam!

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt błyszczących oczu powala! Całość - taka tam, zabawna ;p Ale się zrobiła moda na halloween !
    W tym roku to szczególnie zauważalne.
    Dziękujemy za miły komentarz ;)
    Co do kamyczków, tak jak napisałyśmy na blogu, my kupiłyśmy nasze w pasmanterii ( całość nie wyszła tak drogo, choć rzeczywiście, wszelkie tego typu ozdoby do tanich nie należą )
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten wpis, nie wiem czy to kwestia naprawde świetnej charakteryzacji, czy naprawdę dobrej obróbki zdjeć, niemniej szacun, bo jest faktycznie przerażająco :))!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! genialne te foty ! ○,○

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW, super sesja. Ciekawi jesteśmy, co wymyślisz na Halloween w tym roku.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.