sobota, 20 września 2014

Wielofunkcynja sukienka vol2

Sukienkę z zamkami pokazywałam wam już raz tu: KLIK. Tym razem rozpięłam wszystkie suwaki i dodałam pasek,  żeby zaakcentować talię. W połączeniu z "zamszowymi" botkami i skórzaną torebką stylizacja nabrała charakteru stylu boho. Odrobinę nowoczesności dodaje zegarek, na błyszczącej, srebrnej bransoletce. Jak wam się podoba ta wersja wielofunkcyjnej sukienki? :)








Dress - Front Row Shop | Handbag - Vintage | Boots - Auchan | Watch - Casio (find here/znajdziesz tu)


30 komentarzy:

  1. Góra (do pasa) wygląda bardzo ładnie :) ale myślę, że jak byś założyła do tej stylizacji buty na obcasie to by one wydłużyły twoje nogi i dodały ładny akcent :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka o cudownym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty trochę nie pasują. skracają Ci nogi. Ale reszta stylizacji super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że do długich sukienek nie zawsze trzeba zakładać buty na szpilce/obcasie, ale już odwrotnie- do krótkich kiecek lepiej pasują te na płaskim.

      Usuń
    2. Kochana wyglądasz świetnie! Czy zawsze trzeba zakładać szpilki ? Iza zaproponowała w tym zestawie wygode i świetnie to zrobiła. Mi się bardzo podoba a botki są świetne sama chętnie bym takie przygarnęła ;)

      Usuń
  5. obłędna ta sukienka, ma piękny kolor, świetnie leży! Dodatki, a właściwie odcień ich mnie powalił. Kocham ten odcień brązu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sukienka :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za genialna kiecka! Faktycznie, kombinacji może być z nią mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnej to we wszystkim jest dobrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, ale jeszcze bardziej podobaja mi sie buty! ;) Musze takie upolowac ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy już ktoś to napisał, ale świetnie komponuje się z kolorem Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wygląda w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super , buciki bardzo mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna sukienka :)
    Zapraszam http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne dodatki (pasek, torebka, zegarek), superrrrr !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetne butki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna! tylko ja bym nałożyła do niej trampki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.