czwartek, 25 września 2014

Czarna parka

Ostatnio mój styl nieco ewoluował. Coraz chętniej odziewam się w proste połączenia kolorów, wygodne fasony. Nadal lubię czasem zaszaleć, jak każda kobieta, ale na co dzień wybieram raczej skromniejsze stylizacje. Dzisiaj mam na sobie ulubione rurki (po NYFW okazuje się, że są hipermodne!) i biała bluzę z ciekawą, skórkową aplikacją (wiem, prawie jej nie widać na zdjęciach :(...). Wygodne buty i praktyczna kurtka tworzą niewymuszony, sportowy look, a pojemna torba dodaje trochę "miejskiego szyku". To idealny zestaw do szkoły, na spacer czy zakupy - jest modnie i wygodnie! Podoba się wam?









 Pants - H&M | Sweatshirt - Bershka | Shoes - Nike (similar here/podobne tu) | Jacket - No name | Bracelet - By Dziubeka | Watch - Casio

28 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba. Nasze style czasem ulegają zmianie, bo na nowo się poznajemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz :) te spodnie po prostu rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! :D super jest ta aplikacja na bluzie! :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza i buciszeeee! No rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra parka, chociaż ja jestem przede wszystkim zachwycona bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak samemu zrobić takie fajne dziury?

    zajebiście wyglądasz Iza, przejrzałam całą Twoją galeri na fb ostatnio. Kiedyś styl średni ( włosy borsuka, kolczyki "krzyczące", róż ) a teraz..mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś i naprawdę fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna parka i genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że kurteczka no name, bo właśnie takiej pragnę *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba. Przede wszystkim wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przecudowne włosy! Świetne zdjęcia, jestem na tak!

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentujesz sie wspaniale :) Nawet tlo zdjec pasuje do stylizacji, super. Obserwuje i zapraszam do mnie, jezeli spodoba Ci sie moj blog bede wdzieczna za obserwacje ;* http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, kurteczka super. Czarny kolor pięknie kontrastuje z Twoimi włosami :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie Ty masz piękne włosy ;)
    też coraz częściej siadam po minimalistyczne kroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie całość pasuje do Ciebie i Twojej urody ;) wszystko jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej z tego zestawu podobają mi się zegarek i bransoletka. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super miejsce na zdjecia :) żółte tło piękne podkreśla kolor Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, a buty po prostu cudowne :-)

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się najbardziej spodobała torebka! <3

    Zapraszam do mnie, dopiero startuję :)
    http://redonmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz:) Kto zrobił Ci taką świetną ilustracje graficzną? Daj mi znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kurtka, zresztą cała stylizacja wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.