wtorek, 23 września 2014

Kudłaty sweter i bojfrendy

Puchate sweterki kusiły mnie już zeszłej zimy, jednak jakoś nie złożyło się na zakup owego. Ten konkretny wypatrzyłam już jakiś czas temu w Housie, ale, jak na urodzonego dusigrosza przystało, zagryzłam wargi i zdecydowałam, że "aż tyle nie zapłacę, poczekam, może przecenią". Nie przecenili, ale akurat w zeszły weekend, w magazynach Viva i Flesz trwała kuponowa akcja "Szał zakupów". Z gazetką za 3,20zł zaoszczędziłam w sumie prawie 20 zł :) Zawsze to coś! Tym razem połączyłam sweter ze spodniami typu bojfrend, dodałam zwyczajne botki i czarną torebkę. Złoty naszyjnik dodaje nieco delikatności. Jak się wam podoba?
















 

Sweater - House (similar here/podobny tu) | Pants - Front Row Shop | Shoes - H&M | Handbag - No Name | Necklace - old gift


21 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo udana ( jak zwykle z reszta ;) a naszyjnik jest pieknym dodatkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweter i całość świetna. zastanawiałam się ostatnio nad takim swetrem i nie kupiłam, gdybym zobaczyła wcześniej tę stylizację to od razu bym go wzięła!
    www.dziadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ich wszędzie pełno :) ale są dość drogie, w Housie nawet bez promocji najtaniej widziałam - 79zł
      w H&M ponad 100 :(

      Usuń
  3. bardzo fajna całość, podoba mi sweterek i spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja ;) również choruję na tego typu sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też już w zeszłym roku polowałam na puchatka ale ja wyglądam w nim jak grubasek :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuch dziewczyna, trza polować na okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) Ale co tam stylizacja, włosy grają główną rolę. Love it ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja jak najbardziej na plus, ale co do sweterka to mam mieszane uczucia xd

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!
    zachwycam się Tobą niesamowicie!
    ten sweter, podarte jeansy, torebka!
    idealnie!

    pozdrawiam ciepło,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie zestawy, sama dziś w podobnym śmigałam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten sweterek , cała stylizacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja bardzo fajna, ja jednak mam inne pytanie czym aktualnie farbujesz włosy?:) masz świetny kolor:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek piękny sama planuje kupić taki tylko beżowy z housa :) ! obserwuje i będe wpadac częściej !


    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie wyglądasz! :) i te Twoje włosy ehh <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie te puchate sweterki:) chociaż jeden sobie sprawie:) A co!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, w pierwszej chwili, jak na Ciebie spojrzałam, to myślałam, że to moja koleżanka ;) Sweterek spoko, ale spodnie…awww <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja lubię Twoje włosy!!! :) Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne, gęste, długie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.