poniedziałek, 29 września 2014

bluza w graficzny wzrór + konkurs

Dzisiejsze zdjęcia zrobiliśmy w Ścinawskim Porcie, nad Odrą. Moje miasteczko ma wygląd typowy, dla miasteczek dolnośląskich, w 80% zniszczonych podczas wojny i odbudowanych w peerelu... Budynki z wielkiej płyty straszą nawet w środku rynku, kamienice obłażą z tynków, a chodniki rozpadają się z każdym krokiem pod nogami. Całe szczęście, powoli zaczyna się coś zmieniać i coraz częściej można tutaj dostrzec XXI wiek i nowoczesne techniki budowlane, które odnawiają to, co stare, zamiast burzyć i stawiać jakieś szkarady :) Rewitalizacja portu, to jedna z najlepszych rzeczy jaka mogła się nam przytrafić, wreszcie mamy gdzie spędzać  czas, spacerować. Organizuje się tu też kilka miejskich imprez. Trawa jest przycięta, wokół stoją nowe ławki oddzielone od rzeki porządnymi barierkami. Jakiś czas temu powstała także restauracja, podobno smaczna, ale sama jeszcze się o tym nie przekonałam - muszę to narobić! 

Dzisiejsza stylizacja jest typowo spacerowa - wygodna i swobodna :) Włączyłam do niej modny element - bluzę, w graficzny wzór kwadracików. Jak się wam podoba? :)

PS. Mam dla was niespodziankę - konkurs OASAP na moim Facebooku :)




















Sweatshirt - Front Row Shop | Pants - New Look | Shoes - Auchan | Handbag - noname | Watch - Gift (similar here/podobe tutaj)

15 komentarzy:

  1. Super jest ta bluza! Fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry post, zdjęcia wykonane rewelacyjnie :D świetna bluza..
    zapraszam do mnie
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczka mi się podoba,no i te usta w kolorze wina <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torebka i super zdjęcia :-)
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw na każdy dzień. Pierwsze zdjęcie szczególnie mi się podoba! Pozdrawiam!
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor szminki, z resztą cały zestaw mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jaka koszula? Rozumiem, ze czasem może nam się nie chcieć czytać, ale na zdjęcia warto spojrzeć, zanim skomentujemy :(

      Usuń
  8. Masz naprawdę piękne usta.

    Zapraszam do mnie, dopiero startuję :)
    http://redonmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza :) Uwielbiam się w tym kolorze szminki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.