piątek, 5 września 2014

Końcówka lata.

Promienie słońca będą nas rozpieszczać jeszcze przez kilka dni, trzeba z nich korzystać, zanim zasnują je deszczowe chmury. Taką pogodę lubię najbardziej - jest ciepło, słonecznie, ale rześko. Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, ale tylko do czasu, kiedy jest jeszcze sucho i kiedy wokół wirują kolorowe liście. Ulewy i błoto to nie moja bajka :D Póki co, rozkoszuję się końcówką lata. 















Top, shoes - H&M | Pants - New Look (tu podobne/similar here) | Necklace - old


26 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ! :)

    pozdrawiam i zapraszam. u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwyca mnie ta bluzeczka! Tak kobieca, tak piękna! i cudowne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. SWIETNE SESJA I STYLIZACJA!
    BARDZO MI SIĘ CAŁOŚĆ PODOBA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przepiękna ♥ Cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam zrobić zdjęcia na takim pomostku. Wygląda to bajkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Taki plener to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jakie cudowne zdjęcia :) kocham twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie i mega klimatycznie. Pogoda obecnie jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. magiczne zdjęcia :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest się czym rozkoszować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobaja mi się buty i koszulka, całość wygląda lekko:), piekne widoki

    OdpowiedzUsuń
  12. nic dziwnego, że przepadasz za złotą jesienią, skoro sama masz urodę Pani Jesieni :)

    piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia:) Cudnie wyszłaś:)
    Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki sa świetne :) Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, urocze włosy i magiczna sceneria, lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne masz wlosy :) i siwetna stylizacja ;) mam nadzieje ze lato jeszcze pobedzie chociaz troche ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. klimatycznie! świetne zdjęcia :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.