środa, 10 września 2014

Mała czarna i roshe runy

Połączenie eleganckiej sukienki i sportowych butów od dawna nie jest zaliczane jako faux pas. Wręcz przeciwnie, sportowy szyk to mocny trend, utrzymujący się na topie o kilku sezonów. Uważam, że tenisówki, ubrane do małej czarnej, ołówkowej spódnicy czy zwiewnej sukienki, nadają stylizacji luzu, nonszalancji. Nie muszę, chyba, wspominać o komforcie noszenia takiego obuwia? ;) Do swojej stylizacji dobrałam małą torebkę na łańcuszku, kolorowe koczyki natomiast, fajnie wyróżniają się na tle czerni. Jak wam się podoba taki styl?






 Dress - Zara | Shoes - Nike (similar here/podobne tu) | Purse - Tally Weijl | Earrings - By Dziubeka

44 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ! te buty idealnie przełamują elegancje sukieneczki <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. musze przyznac ,ze fajnie sie tu wpasowaly "najeczki" !

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna stylizacja,calkowicie w moim guscie:) mala czarna to jednak klasyka. Ze szpilkami na wielkie wyjscie,ze sportowym obuwiem dziewczeco,mlodziezowo. Uwielbiam takie rozwiazania i sama czesto ubieram sportowe buty do sukienek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, lubię, lubię takie połączenia :) zazdroszczę butów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takie połączenia wręcz ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, uwielbiam takie połączenia: dziewczęca sukienka plus adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sukienka, uwielbiam takie ;)
    http://creamshine.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla brunetki taki look mógłby być za ponury, ale przy Twoim kolorze włosów fajnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba jedyny mix sukienka + buty sportowe, który jestem w stanie jako tako przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te same uczucia. Tylko Ty zrobiłaś to na tyle fajne, że całość się broni, bo tak to zawsze byłam na nie :)

      Usuń
  11. <333 stunning post!
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest na prawde sliczna- podoba mi sie jak ja zestawilas z nike ;)

    anjage.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. i am so in love with your styles, everything is perfect
    the Dress is so classy and i like the Location of the photography too
    and your haircolor, simply wow <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz, bardzo łądne kolczyki
    też czasem zakładam sportowe butki do sukienek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tej sukience... ale mam nieco"offtopowe" pytanie: jak wyszczupliłaś nogi i ile pracy Cię to kosztowało, dużo musiałaś chudnąć dla takiego efektu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, nogi schudły mi o dwa centymetry... ćwiczę codziennie od trzech miesięcy i jem odpowiednio. Nie wiem czy cokolwiek schudłam, bo się nie ważę.

      Usuń
  16. Zapraszam do siebie
    Fotograf na Mazurach
    www.szemrajfotografi.pl
    http://szemrajfotografi.blogspot.com
    http://weddingsszemraj.blogspot.com
    http://www.maxmodels.pl/fotograf-szemraj.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OMFGGGGGGG SWEETIE YOU LOOK FANTASTIC WITH BLACK DRESS AND SOCKLESS NIKES, I LOOOOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIIIIT SO MUCH, YOU'RE WONDERFUL CHIC, OH WOW, FOR GOD'S SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU ROCK HONEY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej wyglądasz ślicznie. Jakoś nie przepadam za sportowymi butami do sukienki ale musze przyznać, że Twoje połączenie mi się podoba. :-)
    Pozdrawiam;-*
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. już Ci chyba wczoraj pisałam - na FashionWall'u - bodajże, że ja też lubię czerń, więc jak widzę gdzieś Twój nick i w czerni właśnie Cię oglądam, to rozpływam się w zachwycie :)

    Ty ją naprawdę pięknie nosisz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam identyczną sukienkę na allegro na bierzmowanie za 35 zł parę lat temu. ;d serio, serio identyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszłaś do kościoła w takiej krótkiej sukience? :O nie jestem specjalnie wrażliwa na tym punkcie, ale ksiądz z mojej parafii wywaliłby mnie na kopach, gdybym przyszła w czymś takim :P

      Usuń
  21. Bardzo fajnie wyglądasz, sukienka jest świetna i te najk-i :) Cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne połączenie sportu i elegancji ! :) uwielbiam takie przełamane zestawy :) Pozdrawiam :*

    http://kellyssfashion.blogspot.com/2014/09/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarny zawsze będzie skrywał w sobie nutkę tajemniczości. Minimalizm, ale za to jaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie! <3 moje ulubione połączenie stylów + Twoje wyczucie = mistrzostwo :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz :)
    Podoba mi się połączenie sukienki z takimi butami!

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem przekonana do tego typu stylizacji, ale w Twoim wykonaniu wygląda to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czego byś nie założyła, to wyglądasz świetnie. Uwielbiam Twoje włosy. Przekonałaś mnie też do takiej stylizacji sportowo-niesportowej. pozdrawiam
    www.dziadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej przyciągają nas w tej stylizacji... kolczyki :) No i Twoje rewelacyjne brwi!

    Pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka świetna. Właśnie szukam czegoś podobnego z rękawem 3/4 tylko odrobinę dłuższego. Niestety do tej pory bezskutecznie:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana może coś takiego Ci się spodoba...http://www.bershka.com/pl/pl/bershka/bershka/sukienki-i-kombinezony/dzianinowa-sukienka-bsk-z-r%C4%99kawami-o-d%C5%82ugo%C5%9Bci-3-4-c1132039p4399012c305.html i http://www.bershka.com/pl/pl/bershka/bershka/sukienki-i-kombinezony/sukienka-bsk-z-falban%C4%85-na-dole-c1132039p4714017c800.html pozdrawiam natalia

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał, wygląda naprawdę dobrze! A to się w takim połączeniu rzadko zdarza ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.