czwartek, 15 marca 2012

rock star!

Dzisiejszy pomysł raczej spontaniczny, mało przemyślany. Jak przystało na prawdziwą blogerkę, narażam życie, aby pokazać wam swoje zestawy, nie pierwszy zresztą raz ;) KLIK
Ramoneska była moim must have, pokochałam ją, więc będzie tu gościć dosyć często w tym sezonie ;) noszę ją właściwie do wszystkiego!
Zachęcam was do obserwowania mojego bloga poprzez BLOGLOVIN, odnośnik znajdziecie po prawej stronie :) Dziękuję za wszystkie komentarze, pamiętajcie, że to dzięki wam ten blog jest tworzony i staram się do rozwijać i udoskonalać. Pozdrawiam!!
Ps. Wiem, ze przegięłam z ilością zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować !!



























 Kurtka - H&M
Koszula - SH
Spodnie - NY
Buty - Stylowe Buty
Torebka - Prada
Ozdoba na kołnierzyk - DIY



23 komentarze:

  1. Ozdoba przy kolnierzyku jest swietna!Super to zrobilas!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ramoneska!
    Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, są całkowicie w moim guście :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty i skóra oraz spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 12-naste zdjęcie rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula ze skrzydełkami boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie tam przegięłaś? :) Rewelacyjnie wygladaja buty do tych spodni! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula, ale tą ozdobą DIY powaliłaś mnie na kolana, jest niesamowita

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo no to jestem pod wrażeniem jak ozdoba na kołnierzyk jest Twojego autorstwa :)

    i zapraszam u mnie konkurs organizowany wraz z zielonykot.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszula. Ta ozdóbka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! super kurtka i fajny masz fryz :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz! świetna jest ta kurteczka :)
    może masz ochotę się poobserwować? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serio nie czaję lookbooka. Masz tylko 1 hypa, jak widuję tam czasem plastikowe nastolatki z 20 hypami? Jak to się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie zupełnie Ci nie pasują, fatalnie wyglądają z butami, poza tym przydałyby się szczuplejsze i dłuższe nogi do nich, wyglądasz po prostu niezgrabnie

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudnie! rewelacyjna koszula!


    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialną masz tę ozdobę na kołnierzyk! Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW WOW WOW!! Great Outfit and great pictures! Your pants are awesome and goes perfectly with these blouse!! Love your shoes and the little details on you blouse! Perfect combination!! What a great location!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniala koszula i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. no i to mi się podoba :D jest czad !

    OdpowiedzUsuń
  20. Fryzura nieziemska!!! Okulary takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.