sobota, 10 marca 2012

Ramonka

Dzisiejszy dzień spędziłam poza domem, najpierw w gościnie u małego Wojtusia, synka mojej koleżanki ;), który 1 marca skończył cały roczek, a wcześniej nie miałam okazji dać mu prezentu. Później udałam się do galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie w celu obejrzenia "pokazu mody" (nie przypadkowo użyłam ""), natomiast załapałam się wprawdzie tylko na modę wieczorową. Na pocieszenie został mi wykonany profesjonalny makijaż :) Na koniec wzięłam udział w małym konkursie, który polegał na ocenieniu wartości zestawu na manekinach. Zestaw z malinowymi spodniami oceniłam na 400 zł, a ten z żółtymi na ok 420, okazało się, że kosztowały kolejno 150 i 110 zł, w co nie wierzę, ponieważ myślę, że same buty kosztowały więcej niż 100 zł... no, ale cóż, widać nasza galeria chce nas przekonać, że oferuje "tanią modę"...
Wykonaliśmy także parę fotek mojego dzisiejszego stroju, dowiedziałam się, że kolor sukienki bardzo pasuje do mojego typu urody :) Jestem dzisiaj chodzącą reklamą H&M'u ;P
Ps.
Zdjęcia z "pokazu" nie wyszły za dobrze, stroje także nie kwalifikują się do pokazania na blogu... Przykro mi, Cuprum...
Na początek manekiny konkursowe:

 Mój makijaż (wiem, że zdjęcie nie jest za dobre, ale jest na prawdę ładny i dużo intensywniejszy:) :





 Ramonka - H&M
Sukienka - H&M
Torebka - H&M, second hand
Buty - zwykły sklep
 A na dokładkę Wojtek:

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, i masz super fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za odwiedziny, bardzo podoba mi sie torebka z Twojego zestawu :)
    Co do bluzki to nie jest za mala, mialam wtedy rece w gorze i wiazalam wlosy i tak jakos wyszlo :) normalnie sie nie rozchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie glupie pytanie :) dosyc niewielki okolo 12 metrow kwadratowych, a co? :>

      Usuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie ! fajna kurtka !
    i słodki dzidziuś !
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam kiedyś mniejszy pokój.
    Miał wymiary 2x3m i miałam w nim to łóżko które już mam, komodę która również się zachowała, mały stoli który służy mi do dziś i mały metalowy regalik :)
    Życzę powodzonka w urządzeniu swojego kącika tak żeby jak nabardziej Ci się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest boska! Zazdroszczęęę:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten drugi zestaw <3
    śliczny chłopczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż wygląda świetnie, bardzo ładnie kontrastuje z Twoimi włosami! Tylko buty niepotrzebnie mi tutaj obcinają Twoje nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zestaw:) i świetne foty!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz! Pasuje Ci taki makijaż : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!

    Zapraszam do siebie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłopczyk jest słodkii *.* A makijaż jest super :) Ty również wyglądałaś pięknie :) A zestawy hm ja bym oceniła tak - z żółtymi spodniami na ok ... 210 zł dlatego, że w centrach handlowych buty kosztują ok 80 zł, spodnie od 80 zł, top ok 20 zł i pasek ok 20 zł więc takiej być nie może, nie wiem jakim cudem ma być za mniej, chyba, ze to wyprzedaże starych kolekcji haha ;D a drugi to tak na ok 160 - 180 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sukienka. A co do tych cen. Szczerze to na 400 bym ich nie wyceniła, ale myślę, że spokojnie na 200+. No ale czego się nie robi, żeby zachęcić klientów? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no wiecie na pokazie było m.in pepe jeans, dlatego pomyślałam, że spodnie minimum 120, buty z 200 a bluzki ok 50 - 60, bo przecież nawet w NY są takie ceny za zwykłe koszulki...

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna ramonka i torba!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna ta torba, sama teraz poluje na podobna z fredzlami tylko ze czarna bym chciala :)) pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :D
    Ładna torebka ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. też jakoś nie wierzę w te 100 zł. zawsze mnie irytują te manekiny - łydki mają jak moje przedramiona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.