poniedziałek, 26 marca 2012

polka dots shorts

Szorty stare, odgrzebane przy okazji ładniejszej pogody. Moje wymarzone rajtko-zakolanówki świetnie do nich pasują. Z racji wyższego stanu można bez obaw nosić bluzkę z krótszym przodem :)
A teraz powiedzcie mi proszę, dlaczego gdy szukam dobrej ławki na zdjęcie w parku, każda musi być "optakana przez te sraki" cholerne!! Pomijam już fakt, iż mimo aury zacnej i słonecznej, czyli iście wiosennej, na ziemi leżą stosy jesiennych liści i innym berbeluchów pozostałych po zimie. Miałam szczęście, że nie wdepłam w "przebiśniega". Na szczęście (!?) już je widać, więc jesteśmy bezpieczniejsi... a do posiadaczy psiaków apeluję o używanie woreczków! Twój pies = Twoja... no właśnie ;P
Podsumowując: spacery w parku do najbezpieczniejszych nie należą...

PS. Przypominam o rozdaniu:KLIK










Bluzka - Bershka
Spodenki - H&M
Rajtki - Calzedonia
Buty - H&M
Torebka - SH
Bransoletka - NANA Rękodzieło

13 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia , a od tych szortów to od razu tak bardziej wiosennie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! A może obser. ?

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze, te spodenki są mega! ♥
    po drugie, uwielbiam ostatnie zdjęcie ♥
    a po trzecie, już bez ekstazy, niestety kosmetyki garniera mnie nie kochają, bo jestem po nich sucha jak... daruję sobie porównanie, jest obrzydliwe. ale tego biedronkowego chętnie spróbuję - kosztuje grosze, a właściwie działanie mają zbliżone do zwykłych, drogeryjnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje szorty *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. tak myślałam że te szorty są z hm, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne masz włosy! szorty do mnie nie przemawiają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. spodenki czy szorty świetne :) widzę, że groszki zalewają świat mody, ale to dobrze, bo bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely look and blog too!
    I'm very pleased if we can follow each other!I'll be waiting for you!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja wspaniała,bardzo Ci pasuje :)

    Zapraszam do mnie na givenchy:)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuudowna torebka! <3 Śliczie wygladasz!

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja takie buty lubię tylko na innych, na sobie nie:P
    Spodenki numer jeden, świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.