poniedziałek, 19 marca 2012

mix zdjęć/co chcecie dostać?

Witajcie! Dzisiaj mam dla was mix zdjęć, zrobionych przeze mnie i moją Nokię c5-03 ;)
No i pytanie za milion punktów! Z racji tego, że zbliżają się pierwsze urodziny lubieczern.blogspot.com, szykuję dla was łatwy, prosty i przyjemny konkurs, jednak nie mogę zdecydować się co do nagrody. Ostatnio spodobała wam się moja DIY ozdoba na kołnierzyk, ale mam także jeden, zupełnie zbędny, hair cuff z H&M w kolorze złotym. Wybór należy do was, co chcielibyście dostać? Odpowiadajcie w komentarzach ;)
Edit:
Biorę udział w rozdaniu na blogu BURRBERY KLIK Polecam, do wygrania fajna biżuteria ;)






 Banknot (o widocznym nominale) z Republiki Zimbabwe
 Sweterek KappAhl (stara kolekcja)
 Moja DIY kurtka;) czeka na wykończenie ćwiekami i prawdopodobnie ucięcie rękawów ;)
 Spacerek, na tle przedmieścia Sztokholmu
 Maks w hipsterskiej stylóweczce
 Przed domem mojej siostry, Skogas, Sztokholm
 Amu, amu raczki ;) przysmak w Szwecji :):)

 Babeczki, nie tak dobre, na jakie wyglądają ;)
 Koturny Divided by H&M
 Centrum Sztokholmu
 Zara, salon w samym centrum Sztokholmu, zakupy tam przypominają buszowanie w lumpexie :)
 A to ja, zmęczona po zakupach ;)
 Sky Tower we Wrocławiu. Kiedy stoję pod budynkiem czuję się taaka malutka... ;)

Zapraszam do polubienia mnie na facebooku, obserwowania przez bloglovin, oraz tutaj i odpowiadajcie na pytanie! Co chcecie, abym dała wam z okazji urodzin bloga;) (heh paradoks:P)

21 komentarzy:

  1. Ozdoba na kołnierzyk jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lancuszek na kolnierzyk jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. hair cuff!
    Chociaż Twoja ozdoba jest równie świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha piesek z czapką mnie rozwalił :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie nazywa ta czapka? Ma jakąś nazwę bo niego nigdzie znaleźć takiej ?

      Usuń
    2. wiesz co, na takie czapki mowi się BEANIE, ale nie wiem czy akurat taką znajdziesz, mogę powiedzieć tyle, że jest z pumy ;)

      Usuń
  6. P.S Obserwuję jako Shakira :)
    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uważaj na tą gumkę, bo szybko się przerywa, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te zdjęcia!

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa świetny piesek:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi Anonimowy, tak się składa, że mam już swoj hair cuff długo i jeszcze się gumka nie przerwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szminka wcale nie wyszła mnie tak drogo :) Miałam szczęście, że likwidują u mnie drogerie i kupiłam ją -40%. W przeciwnym razie nie wydałabym tyle na szminkę...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka tak;]
    koszulę kupiłam pół roku temu

    OdpowiedzUsuń
  13. Very interesting your blog,and nice photoes,I follow you :) Ciao,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  14. rozbroił mnie Max:) wie jak poprawić humor

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe pies w czapce jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piesek <3 koturny i kurtkowe diy - świetne :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.