niedziela, 30 września 2018

Pierwsza jesienna stylówka | różowe creepersy

Słońce trochę potrafi zbić z tropu o tej porze roku. Jakby dla zmyłki zalewa ulice i parkowe ścieżki po to, żeby za chwilę przepuścić przodem zimny wiatr i zachichotać nad przechodniami w koszulkach z krótkim rękawem. Mimo, że dziś miejscami było naprawdę ciepło, zwłaszcza wśród miejskiego betonu, to ja już nie daję się nabrać na słoneczne sztuczki. Walczyć z tymi igraszkami pozwala mi nowe swetrzysko z golfem, z cienkiej dzianiny, idealne na jesień. Spodnie kroju mom jeans są ostatnio moimi ulubionymi - są o wiele wygodniejsze od rurek i czuję się w nich bardziej swobodnie. Na nogi jeszcze urocze, pudrowo - różowe creepersy i można wygodnie miejsko spacerować. W dodatku na buty jest akurat niezła promocja - zajrzyjcie pod TEN link. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Zdjęcia: Mateusz :*




Buty: Laza.pl   Spodnie: Bershka   Pasek: Bonprix   Sweter: H&M









12 komentarzy:

  1. Witam :) świetnie wyglądasz :) a mpżesz zdradzić skąd torebka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nie pamiętam, skąd ja mam :) chyba z jakiegoś chińskiego sklepu, jeśli tylko znajdę potwierdzenie tego przypuszczenia to dam znać!

      Usuń
  2. Nie wiem, czy to tylko w mojej opinii, ale te buty idealnie pasują Ci do całości zestawienia. Ostatnio były bardzo modne, i nie ma co ukrywać, jeżeli stworzymy stylizacje identyczną jak masz na sobie to po prostu must have! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty :) Cała stylizacja jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są mega, wszędzie takich szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylówa, bardzo uniwersalna, a kurtka jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Spodnie typu mommy nie każdemu pasują, ale u Ciebie to wygląda naprawdę fajnie - właśnie tak luźno, i z wdziękiem. Ładnie podkreślone biodra, to mi się podoba. Tak patrzę na całość i myślę, że byłoby może trochę przyciężkawo, ale świetnie rozbiłaś to butami - jest lekko, dziewczęco i fajnie streetstylowo. Super! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz, do tego ten uśmiech... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.