czwartek, 8 lutego 2018

Zwierzęce wzory wciąż na topie! | futerko w panterkę i czapka z daszkiem

Dzisiaj mam wam do pokazania drugą parę butów z mojego zamówienia z Footway.pl w stylizacji. Tym razem, wspólnie z czarnymi rurkami i szarym swetrem, zrobiły klasyczną bazę dla nieco bardziej ekstrawaganckiego płaszcza w panterkę. Mam to futerko już chyba 5 lat, był to zakup z wyprzedaży i kosztowało niecałe 60 zł. Wprawdzie trochę się już znosiło, ale przed każdą zimą piorę je w pralce, a włosie rozczesuję szczotką i nie wygląda wtedy wcale źle ;) może macie jakieś sposoby na odświeżanie wyglądu sztycznych futerek? 
W celu lekkiego "usportowienia" tej stylówki dobrałam do niej czapkę z daszkiem. Mam wrażenie, ze nigdy nie skończy się moda na sportowy styl. Jej koniec jest co sezon wróżony przez stylistów i bloggerów, ale w końcu i tak pewne elementy wracają jak bumerang, co mnie osobiście bardzo odpowiada. Punktem kulminacyjnym jest oczywiście moja ukochana, geometryczna torebka. Dostałam ją od Mateusza na urodziny w zeszłym roku i nie mogę się z nią rostać. Znajomi i nieznajomi wciąż mnie zaczepiają i pytają, skąd ją mam, bo robi niesamowite wrażenie swoimi mieniącymi się elementami. 

Zdjęcia: Mateusz :*
Futerko: Bershka 
Torebka, Darth Vader, czapka - prezent
Sweter - shein
Spodnie -  Reserved 









Od Mateusza mam też mini Dartha Vadera. Muszę się wam przyznać, że jeśli chodzi o Gwiezdne Wojny, to zdecydowanie przeżywam wewnętzny konflikt, nie wiem, do której strony mocy mi bliżej...jednak z Vaderem mam już koszulkę, brelok, a i nie wzgardziłabym tym nowym samosprzątającym odkurzaczem od Samsunga: KLIK - no przecież jest idealny, sami powiedzcie! 







Założylibyście takie futerko? Co sądzicie o zwierzęcych deseniach i łączeniu ich ze stylem sportowym? Ja bym jeszcze chętnie przygarnęłą długą marynarkę lub cienki płaszcz w męskim stylu, też we wzór panterki, żebym mogła wiosną nosić ją do trampek!  


8 komentarzy:

  1. fajna panterka i ciekawa torebka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka mnie niesamowicie zaciekawiła, no i oczywiście kultowa przywieszka! Jest na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te butki! :) W ogole wygladasz kwitnaco ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super futerko, tworzy fajną stylizację ze spodniami i butami.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie i z klasą, żadnej taniej tandety, plastikowych czy ceratowych butów z internetu dla ubogich elegantek. Fajny zegarek, czyste lata 80 ! ! Brawo za tę stylizację ! !

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo takie torebeczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.