środa, 31 stycznia 2018

Palladium boots | futrzak i boyfriendy

Ostatnio pisałam wam o moich nowych dwóch parach butów ze sklepu Footway.pl i obiecałam, że pokażę je w akcji. Do tej stylizacji wybrałam botki Palladium - moją nową, bezwarunkową miłość. Zazwyczaj mam problem z dobraniem obuwia do spodni typu boyfriend, ale uważam, że ten model butów pasuje tu świetnie. To bardzo dobrze, bo uwielbiam luźne spodnie, a nie zawsze jest tak ciepło, żeby włożyć do nich baleriny czy adidasy odsłaniające kostki (brr!). Dobrałam sobie wygodną, ale jednak nieco fikuśną bluzę, z kraciastymi wstawkami, a na wierzch zarzuciłam futrzaka - bardzo lubię ten płaszczyk, ale niestety nie jest specjalnie ciepły, więc przy dużych mrozach nie zda egzaminu. Na zdjęciach doskonale widać jak wygodnie i fajnie czuję się w takim zestawieniu. Wy nosicie boyfriendy? Jakie buty do nich wkładacie?

Zdjęcia: Mati :*


Styczeń to kompletnie zwariowany miesiąc, cieszę się, że już się kończy i mam nadzieję, że luty, prócz mrozów, przyniesie też trochę spokoju. Nie wiem jak was, ale mnie zdecydowanie dopadła zimowa chandra, nic mi się nie chce i wciąż tylko bym spała, a do wiosny dalekoo... Jak nie jestem wielką fanką upałów, tak słońca już mi mocno brakuje, nawet jeśli wyjdzie na kilka godzin dziennie, ja siedzę wtedy w biurze :/ Jeśli macie jakieś sprawdzone sposoby na poprawę nastroju, to chętnie je poznam.












12 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego żyję w takim dziwnym przeświadczeniu, że boyfriendy zarezerwowane są wyłącznie na lato ze względu na swoją długość. I przyznam, że może nadal bym tak myślała gdyby nie Twoja dzisiejsza stylówka. Okazuje się, że to kwestia doboru odpowiedniego obuwia i można cieszyć się nimi cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny futrzak ♥ Można wiedzieć skąd jest ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go mam akurat z shein, ale nie wiem czy jeszcze jest dostępny, bo jest stary ;) ale widziałam go w wielu chińskich sklepach

    OdpowiedzUsuń
  4. w pracy na co dzień zajmuję się duzą ilością takich butów i mnie osobiście kompletnie nie przekonują :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie mi się podobają, nie mogę się na nie napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja stylizacja jest fenomenalna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te buty! Sama mam takie, tylko czarne ;) Najbardziej podoba mi się ten futrzak. Gdzie go dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go z shein, ale w innych sklepach też widzialam :)

      Usuń
  8. Wyglądasz naprawdę super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na luzie ale z klasą i gustem. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.