sobota, 16 września 2017

Letni komplet

Przez całe wakacje blog pozostawał w uśpieniu. Porzuciłam go na chwilę, ponieważ zajmowałam się, teoretycznie, ważniejszą. Teraz, kiedy jestem już szczęśliwie oficjalnie panią magister, mam w końcu czas na przyjemności - bo pisanie bloga jest dla mnie właśnie przyjemnością. 
U schyłku lata chcę bardzo pokazać wam jeszcze mój letni hit - komplet z Shein. Poważnie, to dla mnie jeden z najlepszych zakupów ostatnich lat. Prezentuje się super, rozmiar jest idealny, materiał fajny jakościowo i nosząc go dostaję komplementów co nie miara! Zawsze myślałam, że w takim wdzianku wygląda się jak w piżamie, ale zdecydowanie zmieniłam zdanie. Wam też się podoba? Poza pięknym wyglądam, jest bardzo praktyczny - nie macie problemu jaki dół dopasować do góry i odwrotnie :D

two piece suit: shein.com 



8 komentarzy:

  1. Komplecik jest świetny , podoba mi się jego wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzór... Pasek torby mi się z nim gryzie :) no ale już... wybaczam ;p Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatowe motywy w stylizacji to kolejny mocny trend na jesien zime super, a u mnie wyprzedaż szafy zapraszam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne lato na fotkach, gratulacje Pani mgr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż by się chciało jeszcze trochę ciepłych dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz! <3 WOW!

    Zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplecik :) Niestety lato jest już przeszłością :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.