wtorek, 19 września 2017

Kosmetyczna wishlista z Dresslily

Sklep Dresslily znam już od dawna, co najmniej 6 razy zamawiałam stamtąd ubrania , kosmetyki lub dodatki. Dostaniecie tam właśnie zarówno ciuchy, takie jak bluzy, tuniki (tunic tops) buty, torebki, pędzle do makijażu lub nawet lakiery hybrydowe!

Ostatnio zauważyłam, że wiele dziewczyn na YouTube lub na blogach, chwali sobie piękne, kolorowe pędzle z chińskich sklepów. Sama zapragnęłam uposażyć swoją kosmetyczkę w takie pięknoty i właśnie zastanawiam się nad zamówieniem dokładnie takich:



Pędzle/brushes: here

Dodatkowo bardzo ciekawią mnie te większe i płaskie, do twarzy. Widziałam na Instagramie, że używa się ich do podkładu, bronzera, rozświetlacza lub pudru.  Chętnie bym je wypróbowała!



Pędzle/brushes2: here

W sklepie znalazłam też świetną paletkę cieni, która wygląda na odpowiednik (chyba) paletki z Huda Beauty, jednak cena jest o wieele niższa, oj kusi mnie ta paletka!



Cienie/eyeshadows: here

Kupujecie kosmetyki na chińskich stronach? Ja tak i to często! Jeszcze nigdy się nie zawiodłam, ani na produkcie, ani na akcesoriach do makijażu i mam sporą ochotę na parę nowości!! :)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.