niedziela, 18 czerwca 2017

Chabrowa bluzka "shoulder off"

Bardzo lubię ubrania typu "shoulder off", ale wkurza mnie to, że zazwyczaj po podniesieniu rąk cały dekolt wędruje w górę i zachodzi na ramiona. Wprawdzie widziałam w sieci triki, które pozwalają uniknąć takiego efektu, ale nie jestem do nich przekonana... W tej bluzce zostało to ciekawie rozwiązane, po prostu rękawy są doszyte jakby osobno i najpierw zakładamy na siebie bluzkę, a potem wkładamy ręce w rękawy. Nic się nie podnosi i nie traci efektu. Dodatkowym atutem tego ciucha jest jego krój - możemy śmiało pofolgować na letnich imprezach, a bluzka doskonale ukryje wszelkie nadmierne wybrzuszenia 😂 

Zdjęcia: Mateusz :*







Jak pewnie wiele z was pamięta, mówiłam niegdyś, że rudy powinien być moim rodzonym  kolorem włosów. Nie ukrywałam jednak, że jak każda kobieta, mam zmienne upodobania i wiedziałam, że prędzej czy później rude kosmyki mi się znudzą i zamienię je na coś innego. W związku z tym, przefarbowałam się ostatnio na blond 😉 Noo... może nie zupełnie, ale zrobiłam sobie blond baleyage, a żeby było ciekawiej, zaopatrzyłam się w kolorowe płukanki, więc w okresie wakacyjnym być może poszaleję trochę z kolorami.






Ah, no i pojawił się na Lubieczerniowym ciele nowy tatuaż. Tym razem, dla przekory, czarny (czarno-biały?). Jeśli macie zagwozdkę, spieszę z wyjaśnieniem - nie, nie jest to czekolada, tylko jedna z figurek z bardzo znanej niegdyś gry na przenośną konsolę ;) Zdaję sobie sprawę, że to nie jest popularny wzór na tatuaż, więc nie byłoby to wasze pierwsze skojarzenie ;)

Bluzka, okulary - Gamiss | Spodenki - EA | Torebka - Zaful | 


12 komentarzy:

  1. bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CO do tatuażu to moja pierwsza myśl - TETRIS :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz pieknie, bluzeczka jest prze boska! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, join our media sharing platform, add your looks and videos http://funy.co/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki bardzo w moim stilu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Shoulder offy doskonale do Ciebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Ten kolor wyjątkowo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze Ci w tym kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie, bardzo kobieca, letnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz prześliczny uśmiech :) Piekny kolor bluzeczki, bardzo Ci pasuje. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń

  11. I think the admin of this web site is genuinely working hard for his website, since here every stuff is quality based data. yahoo mail sign in

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.