piątek, 9 czerwca 2017

Stroje kąpielowe z Zaful

Bardzo się cieszę, że mogę wam tu pokazywać rzeczy ze sklepów internetowych, bo sama często szukam tzw realnych fotek poszczególnych ubrań. Zakupy w sieci są fajne, ale wiadomo, czasem można się naciąć na jakość. Kolejny raz się powtórzę, jeśli nie jesteście pewni - lepiej zamówić coś w sprawdzonym sklepie, niż na wielkim portalu aukcyjnym. Uważam, że lepiej dołożyć 5zł, a cieszyć się czymś, co jest świetnej jakości.

Niestety, tak jak podejrzewałam, stroje w rozmiarze M mają na mnie za duże góry :( Dokładnie chodzi o obwód, a  miseczki są nieco za małe...dlatego dwa z zamówionych kostiumów na pewno pójdą w świat, a z dwoma spróbuję coś zrobić - jakieś poprawki krawieckie mogą pomóc. Jeśli jesteście bardziej wymiarowe, to na pewno stroje będą na was pasować, ja mam dość sporą pupę, za to szczupłą górę (pod biustem jedynie 62cm) i spory biust (miseczka E lub F), dlatego trudno mi coś  dopasować.

Nie mniej jednak kostiumy są piękne, super uszyte, z porządnych materiałów. No i nie można nie wspomnieć, że kroje i kolory to ostatni krzyk mody, dlatego tym bardziej mi smutno, że nie wszystkie pasują.




 
Pełną kolekcję dostaniecie tu: KLIK
 
Przy okazji Zaful właśnie obchodzi 3 rocznicę powstania, więc na stronie jest sporo okazji, a na ich blogu: Zafulofficial właśnie trwa konkurs :) Jeśli będziecie chcieli wziąć udział, to zachęcam was do dopisania do komentarza mojego nicku "Lubieczern". Na pewno będzie więcej niż jeden zwycięzca!
 
 

9 komentarzy:

  1. Cudowne stroje kąpielowe wybrałaś. Ja czekam na swoje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam ten sam problem z figurą i uważam, że właśnie jesteśmy bardziej wymiarowe i kobiece niż reszta! Ja mam miseczkę C/D ale obwód taki, że baaardzo rzadko spotykany 65 jest na mnie za szeroki a węższych już w sklepie nie ma. Mam ogromny problem ze znalezieniem biustonosza niewymagającego przeróbek i dziwi mnie to, bo wg.kanonów mody szczupła dziewczyna z dużym biustem to ideał, a w sklepach odwrotnie. Może zrobiłabyś wpis o dobieraniu stanika? Byłby pomocny dla takich jak my.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie typowo z bielizną, dostaniesz na pewno stanik 60 pod biustem, a jak zapniesz go na pierwszą haftkę, to będzie nawet mniejszy ;) ja się nie znam za bardzo na dobieraniu biustonoszy, ale jest dużo blogów, które o tym prawią, np Miskie Dwie :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Sprawdziłam już wiele sklepów nie mają mniejszych niż 65 z miseczką C D z takich zwykłych, prostych. No nic, będę szukać dalej albo zostane przy sportowych.

      Usuń
    3. Nie wiem, skąd jesteś, ale jest taka sieć sklepów Alles, np w Arkadach we Wrocławiu, gdzie na 10000% znajdziesz obwód 60, bo ja tam taki kupiłam :)

      Usuń
    4. O też we Wro mieszkam. Dzięki. Ciekawe jeszcze czy fason będzie dobry. Ale sprawdzę. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ładne są, każdy ma coś w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten pierwszy strój. Ja raczej wole przymierzyć strój niż kupić w internecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.